Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:124619
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  KAS IR REKLĀMA?    3
  REKLĀMAS IETEKME UZ KONKURENCI    3
  REKLĀMAI IZVIRZĀMĀS VISPĀRĪGĀS PRASĪBAS    4
  EIROPAS SAVIENĪBAS NORMATĪVIE AKTI KURI UZRAUGA MALDINOŠU REKLĀMU    5
  DIREKTĪVA 84/450/EEC    6
  UZRAUDZĪBAS IESTĀDES    7
  REKLĀMAS LIKUMA PĀRKĀPUMI    9
  BALTKOM GSM    9
  GARAIS TUALETES PAPĪRS – SERLA    10
  NOBEIGUMS    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Extract

Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet uzņēmumam varētu būt grūtības efektīvi konkurēt noteiktajā tirgus sektorā.
Bet diemžēl daži uzņēmēji, lai iegūtu papildus peļņu, izmanto maldinošu reklāmu. Kura potenciālajam klientam sniedz nepatiesau vai maldinošu informāciju. Tāpēc svarīgi ir zināt, kas ir maldinoša reklāma un kā tā izpaužās
Darba mērķis ir noskaidrot, kā Latvijas republikā teik regulēta reklāmas uzraudzīšana gan tīri teorētiskā līmenī, gan arī praktiskajā. Tiks apskatītas arī reālas situācijas. Lai to veiktu nepieciešams izstudēt visu pieejamo literatūru, Interneta resursus, kā arī apskatīt Latvijas likumdošanu, lai iegūtu vispusīgu informāciju par maldinošu reklāmu.
Lai veiktu šo pētījumu, tika apskatīta speciālā ekonomiskā literatūra. Tika apskatīti gan Latvijas gan Eiropas Savienības normatīvie akti un likumi. Tika izmantota arī internetā pieejamā informācija.
Darbs ir strukturēts trijās daļās. Pirmajā daļā lasītājs tiek iepazīstināts ar vispārējiem teorētiskiem jēdzieniem un iepazīstināts ar reklāmas un maldinošas reklāmas būtību un galvenajām atšķirībām. Otrajā daļā ir apskatīti Eiropas savienības normatīvie akti kuri uzrauga maldinošu reklāmu.
Trešajā daļā ir aprakstīti divi praktiski piemēri - kā reālajā dzīvē izpaužas maldinoša reklāma un kā tiek novērsts šis pārkāpums.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register