Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:545635
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Segmentēšanas būtība    3
  Patēriņa tirgus segmentācijas pazīmes un kritēriji    4
  Segmentēšanas kritēriji    6
  Mārketinga segmentu novērtēšana    8
  Praktiskā daļa    10
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Segmentēšanas būtība.


Izejot ar preci jebkurā tirgū – patēriņa vai industriālajā -, ražotājam jāsaprot, ka viņš nevar apkalpot visus pircējus pat tad, ja to ļautu viņa ražošanas jaudas, jo pircēji šo preci izlieto dažādi, bet galvenais- to iegādājas dažādu iemeslu dēļ. Tāpēc tirgu sadala vairākās pircēju grupās. Tā ir tirgus segmentācija. Pēc tam notiek viena vai dažu izraudzīto segmentu vērtēšana un atlase (mērķa tirgus noteikšana). Beidzot notiek preces nostiprināšanās attiecīgajā tirgus segmentā, mārketinga pasākumu detalizācija un attīstība.
Tirgus segmentācijai ir arī trūkumi. Orientējoties tikai uz vienu segmentu, var palikt neievēroti, neinformēti potenciālie pircēji citā segmentā. Virzot darbību uz noteikta vecuma sieviešu grupu, neizanalizējot to ienākumus, nevarēs realizēt ieplānoto preču apjomu un veidosies nevajadzīgi preču krājumi.

Segmentēšana ir tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām, atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga pasākumiem.

Mērķtirgus noteikšana ir viena vai dažu izraudzīto segmentu vērtēšana un atlase, lai veiktu noteiktus mārketinga pasākumus.

Pozīciju nostiprināšana ir uzņēmuma mārketinga pasākumu detalizēšana uz pilnveidošana, kas vērsta pret konkurentiem (t.sk. produkta sortiments un kvalitāte, cenu veidošana, komunikāciju veidošana un sadales kanālu izvēle).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1195455
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register