Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:897329
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SIA „LAGRA” DARBĪBAS VIRZIENI    5
1.1.  UZŅĒMUMA SNIEGTIE PAKALPOJUMI UN IZVĒLĒTAIS TIRGUS    6
1.2.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    7
1.2.1.  Iekšējās vides analīze    7
1.2.2.  Ārējās vides analīze    8
1.2.3.  SVID Analīze    15
2.  MĀRKETINGA SPECIĀLISTA NEPIECIEŠAMĪBA UZŅĒMUMĀ    19
2.1.  MĀRKETINGA SPECIĀLISTA PIENĀKUMI    19
2.2.  REKLĀMAS PASĀKUMI    20
2.2.1.  Reklāmas mērķi    20
2.2.2.  Reklāmas līdzekļi    21
2.2.3.  Reklāmas veidi    21
2.2.4.  Reklāmas teksta veidošana    23
3.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA    25
3.1.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS BŪTĪBA    25
3.2.  PREČU REALIZĀCIJAS STIMULĒŠANAS PROGRAMMA    26
4.  KRĀJUMU OPTIMIZĀCIJA    29
4.1.  KRĀJUMU ABC ANALĪZE    29
4.2.  PRODUKCIJAS PASŪTĪŠANAS LAIKS    32
4.3.  PĀRDOŠANAS APJOMU PROGNOZĒŠANA    34
  SECINĀJUMI    36
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTO LITERATŪRU UN AVOTU SARAKST    38
Extract

Katra uzņēmuma svarīga īpašība ir elastīgi reaģēt uz pārmaiņām apkārtējā vidē. Tādēļ uzņēmējiem jābūt kompetentiem izvēlētajā darbības sfērā – jāprot sadalīt resursi, organizēt mārketinga darbību, nodibināt stabilas partnerattiecības ar piegādātājiem, no kuru darbības ir atkarīga preču piegāde, to kvalitāte un izmaksas.
SIA „LAGRA” darbojas apģērbu tirdzniecībā, piedāvājot saviem klientiem kvalitatīvu Turcijas ražotāju VIGOSS, BLUE KNIGHT, ALBANO ROSSI, LEE, WRANGLER, REACTIVE džinsa apģērbus, topiņus un kreklus. Uzņēmums darbojas Valmierā, Siguldā, Limbažos, Cēsīs un Rīgā.
Cilvēki pēdējos gados arvien vairāk sāk interesēties par savu izskatu, apģērbu un modes tendencēm. Biežāk noteicošais faktors apģērbu izvēlē ir nevis cena, bet kvalitāte. Liela nozīme ir arī ražotāja vārdam, jeb produkcijas preču zīmei. Kā zināms, modes tendences mainās ļoti bieži, līdz ar to uzņēmumam ir jāplāno krājumu iepirkšana un to pilnīga pārdošana. Uzņēmums patstāvīgi seko līdzi mainīgajai tirgus situācijai un tieši tas ļauj viņiem sekmīgi darboties un pastāvēt.
Līdz ar to kursa darbs tiek rakstīts par apģērbu veikalu.

Kursa darba mērķis:
Novērtēt SIA „LAGRA” saimniecisko stāvokli, noskaidrot, tās stiprās un vājās puses, un vadoties no tā, izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma turpmākai attīstībai.

Kursa darba uzdevumi:
Apskatīt uzņēmuma piedāvāto preču klāstu;
Novērtēt uzņēmuma iekšējo vidi;
Novērtēt uzņēmuma ārējo vidi;
Sastādīt uzņēmuma SVID analīzi un, balstoties uz šo analīzi, izvirzīt uzņēmuma darbības turpmāku attīstības stratēģiju;
Plānot reklāmas pasākumus uzņēmumā;
Plānot pārdošanas veicināšanas pasākumus uzņēmumā;
Optimizēt krājumus;
Prognozēt uzņēmuma piedāvātās produkcijas pārdošanas apjomus;


Kursa darba sagatavošanā izmantojamās pētniecības metodes:
1) Empīriskās pētīšanas metodes:
Intervēšana – intervējot uzņēmuma vadību un darbiniekus;
Novērošana – apmeklējot uzņēmumu apskatot tajā notiekošos darba procesu, darba apstākļus un tehnoloģiju;
2) Teorētiskās pētīšanas metode:
Matemātikas un statistikas metode – tiks izmantota sagatavojot tehnoloģisko daļu.

Projekta mērķu un uzdevumu ierobežojošais faktors ir uzņēmuma datu nepilnīga informācija. Netika sniegta precīza informācija par uzņēmuma pārdošanas apjomiem.
Darbā izmantoti SIA „Lagra” nepublicētie materiāli, V. Praudes, J. Beļčikova un citu autoru domas un atziņas.

Uzņēmums SIA „LAGRA” tika dibināts 2000. gadā, Valmierā.
Reģistrācijas datums Uzņēmuma reģistrā: 01.12.2000
Reģistrācijas datums komercreģistrā: 06.07.2004
Uzņēmums nodarbojas ar džinsa apģērbu tirdzniecību Latvijā. Pakāpeniski attīstoties, viens pēc otra, un nu jau ir 8 veikali, kuri veiksmīgi darbojas arī šodien.
Veikalu atvēršanas dinamika:
2000. gads-veikals Valmierā
2001. gads- veikals Limbažos
2002. gads-veikals Siguldā
2003. gads- veikals Cēsīs
2003. gads-vairumtirdzniecība Rīgā
2004. gads jauns veikals Rīgā- t/c „ Domina shoping”.
2005. gadā tika izstrādāts jauns veikalu dizains un jauns logo un veikalu nosaukums-„X-jeans” Atvērts pirmais veikals ar šādu nosaukumu – t/c „Olympia”, Rīgā.
2007. gadā jauns veikals Rīgā –t/c „Origo”
2007.gadā jauns veikals Valmierā- t/c „Valleta”
Veikalos „X-jeans” ir atrodamas modernas drēbes par pieejamām cenām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register