Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,76 (19%)
Discounted price*:
3,23
Purchase
Add to Wish List
ID number:280703
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  A/s Hansabanka apraksts    4
3.  A/s „Hansabanka” mārketinga vides analīze    5
3.1.  Iekšējās vides raksturojums    5
3.2.  Ārējās vides analīze    11
3.2.1.  Makrovides faktori    11
3.2.2.  Pieprasījums    12
3.2.3.  Konkurence    13
3.3.  Situācijas analīze (SVID    15
4.  Secinājumi un priekšlikumi    16
5.  Izmantotā literatūra un avoti    17
Extract

Pēdējos aptuveni desmit gados Latvijā attīstās daudzas nozares: paaugstinās sniegto pakalpojumu līmenis, uzlabojās daudzu preču kvalitāte, paplašinās daudzu preču sortiments, attīstās dažādas darbības sfēras. Kopš neatkarības atgūšanas visā Latvijā strauji paaugstinās arī banku sniegto pakalpojumu līmenis, jo cilvēki sāk izmantot aizvien vairāk banku pakalpojumus: kredītkartes, kredītus, noguldījumus un citus pakalpojumus.
Šaja kursa darbā tiek aprakstīta A/s "Hansabanka" - viena no vadošajām Latvijas komercbankām
Patstāvīgā pētijuma mērķis ir izpētīt A/s "Hansabanka" pozīciju tirgū, novērtēt bankas pakalpojumu līmeni un kvalitāti, izanalizet iekšējo unārējo vidi, to ietemējošos faktorus un dot secinājumus.
Mērķa sasniegšanai tika veigti sekojošie uzdevumi:
1. Dot aprakstu sniegtajiem pakalpojumiem;
2. Izpētīt bankas mikrovidi;
3. Izpētīt bankas makrovidi;
4. Noteikt bankas stiprās un vājās puses, kā arī noteikt iespējas un draudus. Izdarīt SVID (SWOT) analīzi;
5. Veikt secinājumus un sniegt priekšlikumus bankas stāvokļa tirgū uzlabošanai.
Rakstot kursa darbu tika izmantota statistikas metodes, salīdzināšanas metodes, tabulu un grafiku metodes
Pētijuma avoti ir statistikas dati, interneta resursi un mācību literatūra.
Pētijuma periods ir no 2001. gada līdz 2003. gadam. 2004. gada dati nebija vēl pieejami, jo nav apkopoti …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „AS "Hansabanka" tirgus izpēte”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/280703

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register