Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,63 (14%)
Discounted price*:
3,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:446212
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TIRGZINĪBAS IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    4
1.1  A/s ''Aldaris'' apraksts    4
1.2  A/s ''Aldaris'' produktu apraksts    4
1.3  A/s ''Aldaris'' mērķu un stratēģijas formulēšana    5
2.  TIRGZINĪBAS ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    7
2.1  Tieši ietekmējošā ārējā vide    7
2.1.1  Piegādātāji    7
2.1.2  Starpnieki    8
2.1.3  Pircēji    8
2.1.4  Konkurenti    11
2.1.5  Sabiedriskās organizācijas, prese    13
2.2  Netieši ietekmējošā ārējā vide    14
2.2.1  Demogrāfija    14
2.2.2  Ekonomiskais stāvoklis    14
2.2.3  Valsts politika    15
2.2.4  Sociālie faktori    16
2.2.5  Kultūras faktori    16
2.2.6  Zinātniski tehniskie faktori    17
3.  SWOT (SVID) ANALĪZE    19
3.1  Stiprās puses    20
3.2  Vājās puses    20
3.3  Iespējas    21
3.4  Draudi    21
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    24
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    25
Extract

1.1 A/s ''Aldaris'' apraksts
Kopš 1865.gada amata prasmē un mīlestībā rodas a/s ''Aldaris'' tradīcijas. 1906.gadā tās pulcēja alus darītavā vairāk kā 100 alus darītājus Eiropas Alus darītāju kongresā. Bet kopš 1992.gada a/s ''Aldaris'' tradīcijas turpina pilnveidot starptautiskās alus un dzērienu ražotāju grupas ''Baltic Beverages Holding'' ietvaros. [10]
Šodien lielākā alus darītava a/s ''Aldaris'' Latvijas iedzīvotājiem un viesiem piedāvā augstvērtīgas kvalitātes alu, minerālūdeni un atspirdzinošos dzērienus. Darbojoties saskaņā ar Eiropas standartiem tiek īstenotas mūsdienīgas, laika garam atbilstošas integrētās uzņēmējdarbības vadības metodes, kvalitātes vadības sistēmas ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 un ieviests Pārtikas nekaitīguma nodrošināšanas sistēma HCAPP, stingri ievērojot veselības un vides aizsardzības drošības normas, kas atbilst Eiropā pieņemtajiem ekselentas uzņēmējdarbības (TQM) kritērijiem darbojoties Eiropas Kvalitātes vadības organizācijā (EFQM).
Savu izpratni par sociālo atbildību Aldaris pauž aktīvi līdzdarbojoties sabiedrības dzīvē, labvēlīgi ietekmējot valsts tautsaimniecības attīstību un apkārtējās vides sakārtošanu. Aldaris ir viens no lielākajiem valsts nodokļu maksātājiem un ražotājiem. Uzņēmums aktīvi līdzdarbojas nevalstiskajās organizācijās: Latvijas Darba devēju konfederācijā, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijā, Latvijas Alus Darītāju savienībā, Alus un dzērienu iepakojumu savienībā, Latvijas Kvalitātes asociācijā, Latvijas Personāla vadības asociācijā, Latvijas Institūtā u.c. Aldaris kopj mecenātisma tradīcijas atbalstot Latvijas Zinātņu akadēmiju, esot Latvijas Nacionālās operas un Latvijas hokeja federācijas ģenerālsponsors,sniedzot atbalstu nacionālas nozīmes sporta pasākumiem. Uzņēmuma sponsorēšanas politika ietver sevī daudzus izglītības, kultūras, izklaides un sporta pasākumus.
Apliecinot savu gatavību turpināt aizsāktās tradīcijas un kopt uzņēmuma kultūru, 2002.gada jūnijā pievienojās ANO ģenerālsekretāra K.Anan aicinājumam pievienoties ANO Globālajam līgumam, kurš vēsta par uzņēmēju gatavību īstenot Globālā līguma deviņus pamatprincipus par cilvēktiesībām, darba tiesību ievērošanu un rūpēm par apkārtējo vidi.
A/s ''Aldaris'' lielu uzmanību pievērš vides aizsardzībai, tās resursu saglabāšanai un ekonomiskai izmantošanai, drošas un veselībai nekaitīgas darba vides radīšanai visiem darbiniekiem, kā arī drošas apkārtējās vides radīšanai visiem cilvēkiem, kas atrodas a/s ''Aldaris'' teritorijā un tiktāl, ciktāl sniedzas uzņēmuma darbības ietekme. Mūsu mērķis ir panākt, lai a/s ''Aldaris'' akcionāri, klienti, darbinieki un sabiedrība atzītu un novērtētu to, ka uzņēmums veic pastāvīgus vides, arodveselības un darba drošības uzlabojumus visās uzņēmuma darbības jomās, un iesaistītos sistēmas attīstīšanā. Šos principu ieviešana un īstenošana uzņēmuma darbā ietverta Vides, arodveselības un darba drošības politikā.
Uzņēmums savu izpratni par sociālajām problēmām, kas rodas cilvēkiem bezatbildīgi un pārmērīgi lietojot alkoholu pauž sadarbojoties ar valsts pārvaldes institūcijām Alkohola politikas izstrādē, kā arī veicina alkohola un alus mazumtirdzniecības sakārtošanu sadarbībā ar Latvijas pašvaldībām. Apzinoties, ka alus ir produkts ar alkohola saturu, kaut arī zemu, tā lietošana sakņojas senās tautas tradīcijās, tādēļ uzņēmums veicina atbildīgu alkohola un alus patēriņa kultūras veidošanu, kas ir savienojama ar veselīgu dzīves veidu. A/s ''Aldaris'' jau vairāk nekā gadsimtu ilgajā darbības laikā uzkrātā pieredze, ražojot alu, ļauj uzņēmumam lietpratīgi iesaistīties alkoholisma problēmu risināšanā. [10]
1.2 A/s ''Aldaris'' produktu apraksts

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Tirgus izpēte uzņēmumam "Aldaris"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/446212

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register