Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:550252
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA MIKROVIDES TEORĒTISKIE ASPEKTI    6
1.1.  Mārketinga iekšējās mikrovides būtība un ietekme uz uzņēmuma darbību    6
1.2.  Mārketinga ārējās mikrovides loma uzņēmuma darbībā    7
2.  ANALIZĒJAMĀ UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS SFĒRAS ĪSS RAKSTUROJUMS    9
3.  ANALIZĒJAMĀ UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS MIKROVIDES RAKSTUROJUMS    12
3.1.  Uzņēmuma „ ABC” organizācijas struktūra    12
3.2.  Uzņēmuma finansiālā stāvokļa īss novērtējums    14
3.3.  Uzņēmuma darbības startēģija    16
4.  ANALIZĒJAMĀ UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS MIKROVIDES ANALĪZE    20
4.1.  Klienti    20
4.2.  Konkurenti    23
4.3.  Piegādātāji    26
4.4.  Likumdošana    28
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    31
Extract

Secinājumi :
Reklāmas aģentūrai „ABC” 17 gadu pastāvēšana ir ilgs laika posms, ņemot vērā situāciju valstī un konkurences apstākļus. Ir iekarota stabila vieta Latvijas dizaina reklāmas aģentūru tirgū. Uzņēmums „ABC” spēj veiksmīgi konkurēt ar to, ka tas piedāvā ļoti plašu pakalpojumu klāstu, klienti jūtas iepriecināti, ka visus darbus spēj paveikt tikai viena aģentūra. Firmai ir izveidoti sava stila elementi un identitāte, ar kuriem uznēmums veiksmīgi atšķiras no konkurentiem. Tie ļauj atšķirt firmu un tās darbiniekus starp citiem konkurentiem. Reklāmas aģentūras vadošie darbinieki ir ar daudzu gadu pieredzi dizaina reklāmas tirgū. SIA „ABC” ir viens no zemākajiem darbinieku mainības koeficientiem, kas nodrošina kvalitatīvu pieredzes uzkrāšanu un tās efektīvu pielietošanu. Uzņēmuma dalībniekiem ir pieeja dažādiem programmu nodrošinājumiem un datu bāzēm, kas atvieglo klientu apkalpošanu. Ir zināms, ka liela nozīme uzņēmuma attīstībai ir klientiem un to maksātspējai. „ABC” var lepoties ar saviem īstenotajiem darbiem, jo tas apkalpo vairākus lielākos uzņēmumus Latvijā. Piegādātāji ir ļoti svarīgi, jo piegādā svarīgu informāciju par klientu, reklāmu reitingiem un citiem statistikas datiem un pētījumiem, kas ļauj sekmīgi strādāt un plānot turpmāko darbu ar klientiem, un uzņēmums „ABC” veiksmīgi sadarbojas ar saviem piegādātājiem. Uzņēmumā nav iekšējās konkurences, un tas veicina mierīgu darba atmosfēru. Aģentūras kolektīvs ir saliedēts un draudzīgs, kas savukārt sekmē ilggadīgu sadarbību savā starpā un zemu mainības koeficientu. SIA „ABC” pastāvēšanas laikā ir izveidojušās vairākas tradīcijas, kuras regulāri atkārtojas un pilnveidojas. Uzņēmums pastāv jau 17 gadus un tas nozīmē, ka tam ir jau izveidojies pastāvīgo klientu loks un zināma reputācija. SIA „ABC” ir labs imidžs un klienti uzticas šai aģentūrai, jo tā ar saviem darbiem ir nodrošinājusi atpazīstamu vārdu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register