Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,80 (16%)
Discounted price*:
4,19
Purchase
Add to Wish List
ID number:822840
Evaluation:
Published: 08.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2004.g. - 2004.g.
Extract

Neviens uzņēmums nedarbojas absolūti patstāvīgi, ikkatru no tiem regulē likumi un ierobežo saistības, ietekmē sabiedriskās organizācijas un valsts institūcijas, klienti un konkurenti. Visi šie aspekti veido mārketinga vidi, un, tā kā mārketinga darbības norisinās uzņēmuma un sabiedrības tiešā saskarsmē, viens no mārketinga speciālistu galvenajiem uzdevumiem ir darbs ar mārketinga vidi.
Tas nozīmē, ka katra uzņēmuma mārketinga stratēģija tiek realizēta sarežģītā un ļoti mainīgā vidē. Lai uzņēmums veiksmīgi spētu sasniegt izvirzītos mērķus, rūpīgi jāanalizē un jāņem vērā ārējie faktori.
Kursa darba mērķis ir pielietot praksē mārketinga teorijas, salīdzināt teorētisko uzņēmuma darbību ar piedāvātām mārketinga teorijām.
Šajā kursa darbā ir apskatīta uzņēmuma „Latio” darbība, t.i. sniegtie pakalpojumi, un firmas konkurētspēja attiecībā pret citiem uzņēmumiem šajā segmentā. Pirmajā nodaļā tiek izanalizēts nekustāma īpašuma tirgus, izmantojot Portera Piecu spēku modeli. Katrā šīs nodaļās punktā tiek sniegti statistiskie dati, nozaru ekspertu viedokli, kā arī prognozes.
Lai labāk orientētos konkurentu sniegtos pakalpojumos mēs izmantojām tādus tirgus pētīšanās modeļus kā „zirnekļa tīkls”, kas ir veidots pēc subjektīvu datu apstrādes; General Electric modelis, kurš rāda biznesa stipruma un tirgus pievilcības atkarību „Latio” uzņēmumam; Bostonas Konsultantu matrica, kurā ir attēloti prognozējami tirgus izaugšanas tempi dažādos tirgu segmentos un tās izaugsmes ietekmi uz firmas stratēģiju.
Protams, iekarojot tirgu un tā līderpozīcijas, jāņem vērā tirgus ietilpību, kura mūsu darbā ir aprēķināta ar tirgus ietilpības metodi. Bez tam, mēs apskatījām „Latio” stiprās un vājas puses, firmas iespējas un draudus, lai izzinātu mūsu priekšrocības salīdzinot ar citiem konkurentiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,71 €
Work pack Nr. 1198600
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma "Latio" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/822840

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register