Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:563589
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

 Reklāmas definīcija. Mana reklāmas definīcijas versija.
Reklāma mūsdienās spēlē lielu lomu gan uzņēmuma attīstībā un tā produktu vai pakalpojumu popularizēšanā, bet arī katra cilvēka dzīvē. Jo, lai arī cik reklāmas var šķist tracinošas vai pilnībā nevajadzīgas, tās tomēr ir lielisks veids, kā ikviens no mums var uzzināt, kas jauns tirgū ir parādījies.
Pastāv daudz un dažādas reklāmas definīcijas un skaidrojumi. Cik plašs ir reklāmas pielietojums, tik plašs ir arī tās būtības interpretējums. Darba autore piedāvā aplūkot, kā dažādi autori skaidro reklāmas būtību.
Kā piemēram, autors Praude ar reklāmu saprot apmaksātu un nepersonalizētu mārketinga komunikāciju veidu, kuru veic identificēts reklāmdevējs, izmantojot dažādus līdzekļus un paņēmienus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķi.1
Autors Bolē piedāvā sekojošu reklāmas definīciju – Reklāma tā ir nepersonalizēta informācijas padeve, kurai bieži vien piemīt pārliecināšanas raksturs par produkciju, pakalpojumiem vai idejām, kas tiek izplatītas caur pazīstamiem reklāmdevējiem ar dažādu informācijas nesēju palīdzību.2

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register