Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569397
 
Evaluation:
Published: 03.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorija: produkta virzīšanas jēdziens un paņēmieni    5
1.1.  Produkta virzīšanas metodes    5
1.2.  ATL un BTL nozīme preču virzīšanas pasākuma procesā    12
1.3.  Brendu paplašināšanas nozīme preču virzīšanas procesā    15
2.  Produkta aprakstīšana    19
2.1.  Uzņēmuma un piedāvāto produkta klāstu aprakstīšana    19
2.2.  Produkta dzīves cikls    21
3.  Produkta virzīšanas pasākumu analīze    25
3.1.  Produkta virzīšanas pasākumi    25
3.2.  Unikālās idejas (kādas nav pie konkurentiem), kas var stimulēt pieprasījumu    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantoto literatūru un avotu saraksts    31
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izpētot visspopulārākus virzīšanas pasākumus, kuri tiek piemēroti mūsdienās un pielietojot tos uzņēmuma SOUND HEAVEN piemērā, darba autors izdarīja sekojošus secinājumus un priekšlikumus par to kā var uzlabot jau esošo kompānijas plānu, kā virzīt produktu Latvijas tirgū:
1. Pirms virzīšanas metožu izvēles, uzņēmums SOUND HEAVEN vispirms izanalizēja mediju reklāmas tirgu Latvijā 2007. gadā un pēc tam nolēma kādus tieši virzīšanas pasākumus izmantot. Autors uzskata, ka vajadzēja izpētīt vēl citus avotus un pieaicināt speciālistus, lai plānotu pareizo mārketinga darbību, virzot jaunu produktu Latvijas tirgū.
2. Pastāv piecas produkta virzīšanas metodes. Uzņēmums SOUND HEAVEN šobrīd izmanto tikai dažus, galveno „triecienu” kompānija grib nonest pēc veikala atvēršanas. Autors nepiekrīt, jo uzskata, ka tieši šobrīd ir jārīko daudz informatīvas reklāmas, jo ir nepieciešams laiks, lai auditorija iepazīstinātos, un kad veikals jau būtu atvērts, potenciālie patērētāji zinātu par produktu un gribētu to iegādāties.
3. SOUND HEAVEN plaši neizmanto tiešo mārketingu, kāds pēc autora domām ir svarīgs, tāda veida produktu pārdošanā. Vajadzētu nopirkt informāciju par iespējamiem klientiem no speciālam firmām, nevis izdalot skrejlapas pa pastkastēm vienkarši bagātos rajonos, jo tāda veidā potenciālo pircēju varbūtība krietni samazinās.
4. Katram produktam ir savs dzīves cikls, ir nepieciešams, lai katrā dzīves cikla stadijā rīkotu īpašu stratēģiju, lai nepazaudētu potenciālus un jau esošus klientus, kā arī lai ienāktu jauna tirgus daļā/segmentā vai nepazaudētu vietu jau iekārotajā.
5. Kompānijas SOUND HEAVEN produktu klāsts šobrīd atrodas ieviešanas stadijā un „grūta bērna” segmentā pēc bostonas matricas.
6. Svarīgi vērot konkurentu darbības, lai plānotu pareizo mārketinga pieeju, kā virzīt produktu tirgū, lai neļautu konkurentiem atņemt potenciālus patērētājus.
7. Jāseko produkta dzīves cikla stadijai, un ja ir nepieciešams atteikties no produkta, jo ieguldot daudz līdzekļu „suņā”, var novest pie kompānijas maksātnespējas un pēc tam pie bankrota.
8. Kompānija izmanto unikālas, vēl nebijušas līdz šīm Latvijā virzīšanas darbības (kas saistīts tieši ar audio/video aparatūru), lai pievilcinātu dažādu patērētāju grupu. Tomēr vajadzētu vēl izmantot vairāk tradicionālo reklāmu, piemēram, šobrīd/nākotnē varētu ievietot informatīvo reklāmu televīzijā.

Ņemot vērā visu iepriekš uzrakstīto, var secināt, ka darba uzdevumi tika veiksmīgi izpetīti un izanalizēti un darba mērķis tika sasniegts – tika piedāvāti daži priekšlikumi, kā uzlabot kompānijas SOUND HEAVEN produkta virzīšanas pasākumus Latvijas tirgū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register