Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:847897
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation   
  Ievads   
1.  Preces – to rakturotājlielumi   
1.1.  Preču līmeņi, hierarhija un klasifikācija   
1.1.1.  Preču līmeņi   
1.1.2.  Preču hierarhija   
1.1.3.  Patēriņa preču klasifikācija   
1.2.  Preču raksturojošās iezīmes – marka, iesaiņojums un sortiments   
1.2.1.  Produkta marka   
1.2.2.  Tirdzniecības marku vadīšana   
1.2.3.  Produkta iesaiņojums   
1.2.4.  Produkta etiķete   
1.2.5.  Preču sortiments   
1.3.  Preču virzīšana tirgū   
2.  Preču grupas lielveikalā   
2.1.  Preču grupu iedalījums un raksturojums lielveikalos   
2.1.1.  Augļu un dārzeņu grupas raksturojums   
2.1.2.  Konservu grupas raksturojums   
2.1.3.  Dzērienu grupas raksturojums   
2.1.4.  Aukstuma vitrīnas produkcijas sortiments (piena produkti, gaļas izstrādājumi)   
2.1.5.  Saldumu preču grupa   
2.1.6.  Tējas un kafijas preču grupas raksturojums   
2.1.7.  Alkoholiskie dzērieni   
2.2.  Preču grupu izvietošanas stratēģija   
3.  Preču grupu izvietošanas stratēģija Latvijas lielveikalos   
3.1.  Latvijas lielveikali   
3.2.  Preču grupu izvietošanas analīze Latvijas lielveikalos   
3.3.  Preču grupu izvietošanas stratēģija Latvijas lielveikalos   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Pasaulē jau sen, bet Latvijā tikai no 20.gs. 90.gadu sākuma sāka veidoties un attīstīties tirdzniecība lielveikalu tīklos. Līdz ar lielveikalu attīstību attīstās arī mārketinga joma, kas pēta un analizē kā labāk pārdot preci, kā uzņēmumam gūt lielāku peļņu no tirdzniecības. Šajā sakarā liela nozīme ir preču grupām un to izvietošanai lielveikalos.
Bakalaura darba mērķis ir iepazīties ar preču grupu izvietojumu lielveikalos, izsecināt kāda motivācija ir konkrētas preces izvietojumam un tā saiknei ar citām, savstarpēji atšķirīgām preču grupām, to savstarpējo mijiedarbību, lai nodrošinātu saikni “pircējs – produkts”.
Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiek aplūkotas preces un tās rakturotājlielumi.
Otrā nodaļa aplūko preču grupas un to izvietošas vispārēju stratēģiju lielveikalā.
Trešā nodaļa izvērtē preču grupas un to izvietošanas stratēģiju lielākajos Latvijas lielveikalos.
Darba noslēgumā tiek izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Secinājumos tiek atspoguļotas svarīgākā atziņas, kas izriet no darba. Priekšlikumos tiek izteiktas rekomendācijas par preču grupu optimālu izvietojumu Latvijas lielveikalos.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register