Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:570255
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  PIRCĒJU VAJADZĪBU IZZINĀŠANAS METODES    4
1.1.  Vajadzības    4
1.2.  Patērētāju rīcības izpratne    6
2.  PĒTĪJUMA METODES    9
2.1.  Kvalitatīvās metodes    9
2.2.  Aptauju metodes    11
2.3.  Pētījuma objektu izvēles metodes    13
3.  UZŅĒMUMA TIRZNIECĪBAS RAKSTUROJUMS    14
3.1.  Uzņēmuma apraksts    14
3.2.  Preču sortiments    15
3.3.  Darba procesa apraksts    16
3.4.  Darbinieku pienākumi    17
4.  PIRCĒJU APTAUJAS REZULTĀTU ANALĪZE    18
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
  Pielikums    27
Extract

Ievads
Mūsdienās arvien lielāku uzmanību uzņēmumi veltī mārketingam.
Potenciālajiem pircējiem jeb patērētājiem ir vēlēšanās pēc konkrētas produkcijas vai pakalpojuma. Katram uzņēmumam ir jāapmierina cilvēku vajadzības. To var panākt nodrošinot vajadzīgo produktu par pareizu cenu īstajā laikā, vietā un daudzumā kopā ar precīzu informāciju. Tas jāizdara, ievērojot ierobežojumus, ko rada likumdošana, ekonomiskā situācija un konkurences apstākļi.
Jebkurš uzņēmējs cenšas sasniegt noteiktus mērķus, ražojot dažāda veida preces un pakalpojumus sabiedrībai un katra atsevišķa cilvēka vajadzību apmierināšanai. Lai varētu šos mērķus realizēt, ir pareizi jāizvēlas darbības sfēra un produkts vai pakalpojums, kuru vēlas piedāvāt tālāk potenciālajam patērētājam.
Studiju darba autore šo tēmu „Pircēju vajadzību izzināšana SIA „ Antaris ” izvēlējās pamatojoties uz to, ka pircējs ir galvenais noteicējs tirgū, un pircējam ir neskaitāmas vajadzības un šajā uzņēmumā studiju darba autore iepērkas visai bieži, tāpēc studiju darba autori ieinteresēja metodes, kā izzināt pircēju vajadzības.
Pētījuma objekts ir SIA „Antaris” pircēju vajadzību izzināšana.
Studiju darba mērķis ir izpētīt pircēju vajadzību izzināšanas metodes SIA „Antaris”
Studiju darba uzdevumi:
1. Noskaidrot pircēju vajadzību izzināšanas metodes no teorētiskā viedokļa.
2. Pielietot kādu no pētīšanas metodēm pircēju vajadzību izzināšanai SIA „Antaris”
3. Apkopot un analizēt iegūto informāciju par pircēju vajadzībām uzņēmumā.
4.Secināt un izstrādāt priekšlikumus pircēju vajadzību labākai apmierināšanai uzņēmumā.
Studiju darba satura atklāšanā tiks izmantotas sekojošas pētījumu metodes:
1. monogrāfiskā – literatūras un citu informācijas avotu studēšana
2. empīriskā – aptauja, novērojumi, intervijas...
3. analītiskās un statistiskās – datu un informācijas apstrādē un analīzē.
Pētījuma periods 24.05. 2010.- 28.05.2010

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1307178
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register