Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:354240
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Lai izprastu savu pircēju, piedāvāju ieskatīties F.Kotlera teorijā, L.Festingera kognitīvās disonanses teorijā un D.F.Endžela, R.D.Blekvela un P.U.Miniarda pircēja uzvedības teorijā.
Pirmais solis, lai formulētu mārketinga saziņas stratēģiju ir, noteikt, analizēt un pilnībā izprast tirgu un pircēju uzvedību. Šajā nodaļā aplūkotas dažas teorijas un modeļi, kurus mārketinga speciālists var izmantot, lai palīdzētu sev sazināties ar pircēju, kā arī to ietekmēt dažādos posmos – pirms, pēc un pirkuma izdarīšanas laikā. Pirkšanas teorija ir ļoti sarežģīta, jo atsevišķu cilvēku uzvedība kopumā nav paredzama. Toties grupās pircēju uzvedība jau var būt paredzamāka. (28,65)
Vienalga – rūpniecības vai plaša patēriņa tirgos, produktu pirkšanas vai pakalpojuma saņemšanas procesos, pircēji dažādos veidos atsaucas uz mārketinga saziņas līdzekļiem, kas nemitīgi tiek vērsti pret viņiem. Tirgus izpētē tiek izmantotas atziņas no psiholoģijas. Tas vislabāk palīdz izprast pircēja uzvedību. Šī izpratne ir tā, kas palīdz atklāt, kāda veida mārketinga saziņas līdzekļi iedarbojas efektīvāk kā citi. (28,65)

1.Trīs pamatjautājumi

Ir 3.jautājum, uz kuriem jāatbild, pirms jebkādu mārketinga saziņas procesu veikšanas:
1.Kas ir pircējs?
2. Kāpēc viņš pērk?
3.Kā, kad un kur viņš pērk?
Uz 2.jautājumu atbildēt ir visgrūtāk. Tam vajadzīgi kvalitatīvi nevis kvantitatīvi dati (tie atbild arī uz citiem jautājumiem). Produktus vai pakalpojumus pērk dažādu iemeslu dēļ. Daži no tiem ir apzināti, citi – neapzināti, daži racionāli, citi emocionāli. Daudzi pircēji pērk vairāku iemeslu dēļ . Piemēram – izpētīsim vienkāršu hamburgera pircēju. (28,66)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register