Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:584064
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  „RĪGAS PIENSAIMNIEKA” MĀRKETINGA DARBĪBAS KONCEPCIJAS    4
1.1.  Biezpiena sieriņa „Kārums” produkcijas koncepcija    4
1.2.  Biezpiena sieriņa „Kārums” produkta koncepcija    5
2.  PRODUKTA KVALITĀTE    6
2.1.  Produkta raksturīgākās iezīmes    7
2.2.  Produkta iesaiņojums un sortiments    8
3.  BIEZPIENA SIERIŅA „KĀRUMS”KONKURĒTSPĒJA    13
  SECINĀJUMI    15
  PRIEKŠLIKUMI    16
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    17
Extract

SECINĀJUMI
1) „Rīgas Piensaimnieks” šobrīd ražo 11 veidu biezpienu sieriņus „Kārums”, un uzņēmums specializējas jaunu biezpiena sieriņu ražošanā.
2) „Rīgas Piensaimnieks” pievērš ļoti lielu uzmanību biezpiena sieriņu „Kārums” koncentrē savas aktivitātes gan uz kvalitātes paaugstināšanu, gan uz mārketinga pētījumiem par patērētāja rīcību.
3) „Rīgas Piensaimnieks” izgatavo arvien jaunus biezpiena sieriņu veidus ar dažādām garšām un glazūrām ļoti lielā daudzveidībā, jo šis ir viens no paņēmieniem kā gūt uzvaru konkurences cīņā.
4) „Rīgas Piensaimnieka” tiešais konkurents ir „Valmieras Piens”, jo abi orientējas uz vienu un to pašu patērētāju ar līdzīgu produkta sortimentu, gan pēc ģeogrāfiskā izvietojuma, gan pēc mērķa tirgus segmentiem, gan pēc cenošanas politikas.
5) „Rīgas Piensaimnieka” biezpiena sieriņi „Kārums” nekonkurē ar Maximas un Super Neto piedāvātajiem biezpiena sieriņiem, jo patērētājus nesaista šīs garšas, kas piemīt šiem produktiem.
6) „Rīgas Piensaimnieka” biezpiena sieriņi „Kārums” ir neapšaubāmi tirgus līderi, jo kvalitāte ir visaugstākā, gan Latvijā, gan ārzemēs, un līdz ar to konkurents pārējiem analogu preču ražotājiem.

PRIEKŠLIKUMI
1) „Rīgas Piensaimniekam” vajadzētu palielināt ražošanu, radot vēl jaunu veidu biezpienu sieriņus „Kārums”, piemēram, ar ābolu garšu, meloņu, arbūzu, lai iegūtu vēl plašāku patērētāju loku.
2) „Rīgas Piensaimniekam” jāiekaro ārvalstu tirgus, piedāvājot savu kvalitatīvo un augstvērtīgo produkciju, radot konkurenci ārzemniekiem, tādā veidā popularizējot arī Latvijas vārdu pasaulē, jo Latvijā „Rīgas Piensaimnieka” ražotie biezpiena sieriņi „Kārums” jau ir neapšaubāms tirgus līderis.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1237098
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register