Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:455462
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Ārējās vides iespēju un draudu ietekme uz uzņēmumu    6
3.  Uzņēmuma stipro un vājo pušu analīze    16
4.  Gaļas pārstrādes nozares iespēju un draudu analīze    21
5.  SIA "BLC" misija un mērķu hierarhija    30
6.  Stratēģisko biznesa vienību portfeļplāna analīze    32
7.  Plaisa stratēģiskajā plānošanā    44
8.  Portera faktoru analīze    47
9.  Mārketinga kompleksa elementu analīze    51
11.  Preču attīstības posmi    64
12.  SIA “BLC” produktu pozicionēšana tirgū    68
  Secinājumi un priekšlikumi    70
  Bibliogrāfiskais saraksts    75
Extract

Lai nostiprinātu tirgzinību teorijas kursā gūtās zināšanas, savā darbā esam izpētījuši un novērtējuši Sabiedrības ar ierobežotu atbildību ‘’BLC’’ (turpmāk SIA “BLC”) saimniecisko darbību, tās attīstību un preču sortimentu, cenas un mārketinga darbību. Komercsabiedrība jau 10 gadus nodarbojas ar gaļas izstrādājumu ražošanu un ir viena no lielākajām šajā nozarē. Sīkāk komercsabiedrība tiek aprakstīta nodaļā “Uzņēmuma apraksts”.
Darbā tika izdarīta ārējo vides iespēju un draudu ietekme uz uzņēmuma darbību analīze, uzņēmuma stipro un vājo pušu analīze, stratēģisko biznesa vienību portfeļplāna analīze, utt.
Darbā izanalizēti stratēģiskie plāni un mērķi, tiek apskatīts komercsabiedrības stāvoklis tirgū. Tika izpētīta arī veselā nozare, kurā SIA “BLC” darbojas – tas bija izdarīts ar iespēju un draudu matricu palīdzību. Darbā tika izdarīta arī SIA “BLC” piedāvāto mārketinga kompleksa elementu analīze gan no uzņēmuma puses, gan no patērētāja puses.
Darbā tika sniegts izvēlētā uzņēmuma tirgus pievilcības struktūras novērtējums, izmantojot General Electric matricu. Tika iesāktas idejas, kā vadīt preces patēriņa vērtību palielināšanu perspektīvā, ievērojot patēriņa vērtību hierarhiju. Pētījuma beigās tika paveikta uzņēmuma pozicionēšana tirgū.
Rakstot darbu, mums radās daudz dažādi secinājumi, kādi ir komercsabiedrības trūkumi un priekšrocības, ko vajadzētu tajā pilnveidot un, kam vajadzētu palikt tieši tāpat, kā ir pašreizējā situācijā, nemainot neko. Mums radās dažādas idejas, kā virzīt uz priekšu SIA “BLC” darbību.
Darba jautājumu analizēšanai tiek izmantotas analītiskās, grafiskās un ekonomiski matemātiskās metodes.
Darbā tiek izmantota informācija no grāmatām, preses, Interneta.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register