Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,54 (12%)
Discounted price*:
3,95
Purchase
Add to Wish List
ID number:862284
Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Situācijas apraksts    5
2.  Mārketinga makrovide    7
3.  Mārketinga mikrovide    8
4.  Preces attīstības posms    10
5.  Mērķa tirgus noteikšana    13
6.  Konkurence    15
7.  SWOT analīze    18
8.  Mārketinga stratēģiskā plānošana    19
9.  Secinājumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni un katram cilvēkam par tiem ir kaut kas zināms. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē menedžments, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību formu pārvaldi - saimnieciskās darbības, tehniskās bāzes uzskaiti un citus aspektus.
Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu izejvielu un jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribasspēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētā situācijā.
Taču jebkura uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet var pat sākties cīņa tikai par izdzīvošanu. Tomēr secinājumus un stratēģijas nevar izvirzīt balstoties tikai uz atsevišķiem gadījumiem. Tam jābūt regulāram, nepārtrauktam pētniecības procesam, uzkrājot, apkopojot un analizējot rezultātus kā arī sekojot apkārtējo kolēģu, konkurentu un domu biedru izteiktajām atziņām un secinājumiem.

Pastāv vispārējās un specifiskās uzņēmējdarbības metodes.
Pie vispārējām metodēm pieder:
Analīze, kas ir priekšmeta vai parādības sadalīšana sastāvdaļās un elementos, lai izpētītu katru atsevišķi un noskaidrotu attiecības un mijiedarbības.
Sintēze, kas ir atsevišķu daļu savienošana, tādā veidā iegūstot kopainu.
Indukcija, kas ir pāreja no faktu analīzes uz teoriju.
Dedukcija, kur atzinumu iegūst virzoties no vispārējā uz konkrēto.

Pie specifiskajām metodēm pieder:
Monogrāfiskā, kas ir atsevišķu uznēmēju vai izpildītāju darba metožu detalizēta analīze.
Eksperimentālā, kas izpēta ieviešamā pasākuma rezultātus eksperimenta laikā.
Aprēķinu variantu metode, kas ir vairāku pasākumu variantu salīdzināšana un efektīvākā izvēle.
Ekonomiski matemātiskās modelēšanas, kur tiek veikta sarežģītu ekonomisko uzdevumu risināšana.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „SIA "XXX" mārketinga analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/862284

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register