Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:608026
 
Evaluation:
Published: 22.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga darbības specifika pakalpojumu jomā    4
1.1.  Mārketinga mērķis    4
1.2.  Pakalpojumu būtība un klasifikācija    6
1.3.  Pakalpojumu mārketinga komplekss    8
1.4.  Mārketinga darbības raksturojums pakalpojumu jomā    10
2.  Viesnīcas „Royal Square Hotel & Suites” darbības analīze    12
2.1.  Viesnīcas raksturojums    12
2.2.  Iekšējās un ārējās vide analīze    13
2.3.  Viesnīcas mārketinga darbības analīze    19
2.4.  Viesnīcas konkurētspējas analīze    22
3.  Viesnīcas klientu aptaujas analīze    26
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Mārketings uzņēmumā kalpo tam, lai noskaidrotu patērētāju mainīgās vajadzības un vēlmes, tās apmierināt par patērētājiem pieņemamās cenām un gūstot peļņu. Lielāko tiesi Latvijas viesnīcām viens no galvenajiem motīviem ir gūt peļņu.
Kā arī darba izpildes laikā iepazinu pakalpojuma būtību, kur pakalpojumu mārketinga būtība ir pats pakalpojums ko piedāvā par samaksu un kura izpilde apmierina pircēja noteiktas vajadzības vai aizpilda brīvo laiku.
Secināju ka viesnīca atrodas labā vietā pašā vecrīgas sirdī, kas lielākai daļai tūristu patīk, bet lielāko tiesi viesnīcu apmeklē biznesmeņi, kam pēc manām domām šī atrašanās vieta maz ko nozīmē. Kā arī secināju ka šīs viesnīcas cenas nav parāk lētas un salīdzinot ar lielākajiem konkurentiem tieši šai viesnīcai ir vienas no vislielākajām cenām.
Apkopojot aptaujas anketas rezultātus secināju, ka lielākai daļai respondentu ši viesnīca patīk, ka apmierina tās pakalpojumu kvalitāte un ka labprāt ieteiktu šo viesnīcu citiem.
Viesnīcā ir diezgan augstās cenas, salīdzinājumā ar konkurentiem. Tātad viesnīca varētu padomāt par lielākām atlaižu programmām, kur spētu piedāvāt klientiem numuriņus par lētākām cenām un, piemēram, ja uzturās viesnīcā ilgāk par 3 dienām tad par nākošajām dienām tiek dota 30% atlaide vai tiek piedāvāts kāds pakalpojums bezmaksas uz viesnīcas rēķina. Šāda veida pasakums varētu piesaistīt vairāk klientus un gūt lielāku peļņu. Tomēr viesnīca nesniedz visus pakalpojumus ko vajadzētu sniegt 5 zvaigžņu viesnīcai - viesnīcā nav veselības centra, blakus viesnīcai nav autostāvvietas, kuru šinī gadījumā diemžēl nebūtu iespējams izveidot, jo viesnīcai blakus nav papildus brīvas teritorijas, kur varētu izvietot autostāvvietu. Kā arī viesnīca ļoti vāji izmanto reklāmas iespējas. Darba izpildes laikā darba autors nesaskārās ar šīs viesnīcas reklāmām vienīgi viesnīcas mājaslapu, kas ir pēc manām domām lielākā un vienīgā reklāmas vieta šai viesnīcai. Viesnīca varētu izmantot lielākas masu mēdiju iespējas, lai gūtu lielāku atpazīstamību šai viesnīcai, piemēram, izvietot reklāmas radio ne tikai par pašu viesnīcu, bet arī par šīs viesnīcas restorānu kurš atrodas viesnīcas pagrabstāvā un spētu iegūt vairāk pastāvīgos klientus šim restorānam. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1334732
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register