Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,99
You save:
0,98 (14%)
Discounted price*:
6,01
Purchase
Add to Wish List
ID number:371007
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2000.g. - 2005.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  A/s “Lauva Auto” mārketinga vides analīze    8
1.1.  A/s “Lauva Auto” iekšējās vides raksturojums    8
1.1.1.  A/s” Lauva Auto” vēsture un darbība    8
1.1.2.  A/s “Lauva Auto” organizatoriskā struktūra    10
1.1.3.  A/s “Lauva Auto” resursu un produktu apraksts    12
1.1.4.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    15
1.2.  A/s “Lauva Auto” ārējās vides analīze    16
1.2.1.  Makrovides faktori    16
1.2.2.  Pieprasījums    21
1.2.3.  Konkurence    28
1.2.4.  Starpnieki un piegādātāji    32
1.3.  SVID analīze    33
2.  Mārketinga mērķi Peugeot 1007    36
3.  Mārketinga stratēģijas Peugeot 1007    37
3.1.  Primārā mārketinga stratēģija    37
3.2.  Sekundārā mārketinga stratēģija    37
4.  Mārketinga komplekss un programmas aktivitātes Peugeot 1007    38
4.1.  Produkts    38
4.2.  Cena    39
4.3.  Sadale    39
4.4.  Virzīšana tirgū    39
5.  Pārdošanas veicināšanas aktivitāšu plāns Peugeot 1007    42
5.1.  Pārdošanas veicināšanas mērķu noteikšana    42
5.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu izvēle    42
5.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu izplatīšanas līdzekļi    44
5.4.  Pārdošanas veicināšanas budžets    46
5.5.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu novērtējums    50
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    56
Extract

Uzņēmuma vēsture
1810. gadā brāļi Peugeot nolēma savās dzirnavās sākt ražot metālu, lai apgādātu vietējo pulksteņu rūpnīcu ar atsperēm. Tas uzskatāms par Peugeot darbības sākumu.
1882. gadā parādās pirmie velosipēdi, kuru riteņi nav vienādi (1,86 m priekšpusē un 0,40 m aizmugurē). Arī Peugeot sāk velosipēdu ražošanu. Gadsimtu mijā Peugeot ir lielākais automobiļu ražotājs pasaulē.
1900. gadā Peugeot rūpnīcā ir izgatavoti 500 automobiļi un 20 tūkstoši velosipēdu. Sākoties Pirmajam Pasaules karam, Peugeot sāk ražot arī kara tehniku – automātiskos ieročus, lidmašīnu motorus, kravas automašīnas un bumbas. Militārās ražošanas vajadzības vairo fabriku produktivitāti un Peugeot pārņem Amerikas konveijersistēmu praksi. Peugeot cehu ražošanas apjomi pieaug no 3500 mašīnām 1914. gadā līdz 5000 – 1917. gadā.
Jauni modeļi seko viens otram un atbilstoši pieaug arī ražošanas apjomi: 1967. gadā ir saražoti jau 4 miljoni Peugeot automašīnu. Divus gadus vēlāk šis skaitlis sasniedz 5 miljonus. 1974. gadā Peugeot un Citroën apvienojas, izveidojot – PSA Peugeot Citroën grupu. 1982. gadā tiek dibināta Peugeot Adventure Association. Tās uzdevums ir rūpēties par Lion zīmola pārmantošanu. Mērķis ir izveidot Peugeot muzeju Sochaux Francijā, kur būtu pārstāvēti visi Peugeot modeļi, sākot no kompānijas dibināšanas brīža, un apmeklētāji tiktu iepazīstināti ar Peugeot attīstību no paša sākuma līdz mūsdienām.
Latvijas automobiļu tirgū Peugeot ir ienācis un nostiprinājies salīdzinoši nesen. Par īsto Peugeot darbības sākumu Latvijā var uzskatīt 1997. gadu, kad par Peugeot oficiālo pārstāvi kļuva A/s "Lauva Auto".
"Lauva Auto" sevi pieteica 1997. gada auto izstādē Skonto hallē - tobrīd Peugeot salons vēl nebija atklāts. Oficiālais firmas dibināšanas datums ir 1997. gada 13. februāris, bet pirmo pagaidu mājvietu Dārzciema ielā tā ieguva tikai maija beigās.
1998. gada februārī tika ielikts pamatakmens jaunajam "Lauva Auto" centram G. Astras ielā 3, un jau maijā tas tika svinīgi atklāts. Šis bija viens no pirmajiem plašajiem un stiklotajiem autosaloniem, kādi šobrīd ir jau daudziem auto tirgotājiem [10.7]

Uzņēmuma darbība
Pamatā a/s “Lauva Auto” nodarbojas ar jaunu Peugeot automašīnu pārdošanu, kā apjomi no 1997.gada ir būtiski palielinājušies (skat. 1.pielikumu). Papildus tiek pārdotas automašīnu rezerves daļas un mazlietotās automašīnas, kas nav tikai Peugeot markas, kā arī piedāvā dažādus pakalpojumus, piemēram, auto noma, izmēģinājuma brauciens, u.t.t.
Auto pārdošana

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,42 €
Work pack Nr. 1196206
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „AS "Lauva auto" mārketinga vides pasākumu analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/371007

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register