Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624087
 
Evaluation:
Published: 22.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Anholta konkurētspējīgas identitātes teorija balstās uz cilvēka tieksmēm: dzīvnieciskā, garīgā, kultūras un intelektuālā. Latvijai ir jāpozicionē sevi kā līdzekli, kas apmierinātu šīs vajadzības. Galvenais, lai process kļūtu pastāvīgs, nevis īslaicīgs. Ir nepieciešams izveidot mehānismu, kas turpinātu virzīt uz priekšu konkurētspējīgas identitātes gaitu vēl daudzus gadus pēc šī stratēģijas procesa beigām, jo pēc Anholta teiktā, ja pilsēta neatrod veidus, kā sekot vienai un tai pašai stratēģijai vismaz desmit gadus, ir maz iespēju, ka tā sasniegs savus mērķus.
Lai veicinātu zīmola veidošanos, Rīga ir jāattīsta piecos virzienos:
1. Kultūra
2. Dizains (Izveidot no Rīgas stilīgo Skandināvijas kosmopolītu)
3. Tehnoloģijas (Paaugstināt inovāciju līmeni )
4. Apkārtējā vide (Saglabāt videi draudzīgās valsts tēlu, kļūt par atpūtas telpu, kur var aizmirst par raizēm un problēmām un vienkārši saplūst ar dabu)
5. Tūrisms (Uzlabot infrastruktūru, uzturēt kārtību pilsētā, būt viesmīlīgiem saimniekiem)
Lai gūtu sekmes stratēģijas īstenošanā, „īstenotājam” jābūt:
1. Attapīgam, lai spētu pieņemt grūtus lēmumus ierobežotā laika posmā,
2. Ietekmīgam, lai pārliecinātu cilvēkus sekot jaunajiem plāniem, nevis tikai runāt par tiem,
3. Pacietīgam, jo pilsētas reputācija veidojas ļoti ilgi un apdomīgi,
4. Ar iztēli, jo tikai inovācijas un radošuma sinerģija var likt progresam darboties pilnā sparā.
5. Rūpīgam, jo cilvēki uzticas tiem, kuri pierādīja, ka nav vienaldzīgi.

Svarīgākais izaicinājums Latvijas zīmolvedībā būs ietekmēt cilvēkus (gan parastos iedzīvotājus, gan politiķus) un mainīt viņu domu gājienu, bet veikt šo uzdevumu tā, lai cilvēki ticētu, ka paši izdarīja izvēli un ka jaunais ceļš ir pareizs. Jo, ja nemainīsim tagadējo virzienu, Anholta darbs būs kārtējā atskaite uz putekļainā plaukta. Latvijas iedzīvotāji nav atklāti pārmaiņām, Latvijas valdība pagaidām nespēj izveidot tādu atmosfēru valstī, kurā cilvēki kļūs atvērtāki, iniciatīvas pilni, stabili stāvošie uz kājām. Tāpēc Latvijas institūta trešais stratēģijas uzdevums „veicināt Latvijas iedzīvotāju izpratni un atbalstu valsts zīmolvedības programmas izstrādes gaitā un popularizēšanā” šobrīd nav pilnvērtīgi izpildāms.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register