Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:918022
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  LATVIJAS BALZAMA VēSTURE    4
2.  Organizācijas vides būtība    6
3.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    9
3.1  Piegādātāji    9
3.2  Patērētāji    10
3.3  Konkurenti    12
3.4  Likumdošana    15
3.5  Sabiedriskās organizācijas    15
4.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    17
4.1  Ekonomiskā vide    17
4.2  Zinātnes un tehnikas progress    17
4.3  Valsts politika    18
4.4  Sociālie faktori    19
4.5  Kultūras faktori    19
5.  SWOT analīze    21
5.1  Iespējas    21
5.2  Draudi    21
5.3  Stiprās puses    22
5.4  Vājās puses    22
  SECINĀJUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
Extract

Galvenā uzņēmuma darbība ir destilētu alkoholisko dzērienu, spirta un jēlspirta ražošana, alkoholisko un citu dzērienu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
Latvijas balzams ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā un viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem valstī. Latvijas balzams ir moderns un stabils uzņēmums ar plašām attīstības perspektīvām. Par galveno pēdējā laika panākumu var minēt, ka "Latvijas balzams" paplašinājis atbilstoši ISO 9001:2000 standartam sertificēto kvalitātes vadības sistēmu. Papildus dzirkstošo vīnu ražošanai tagad sertificēta arī uzņēmuma degvīnu, aromatizēto degvīnu un “Rīgas melnā balzama” izstrādāšanas, ražošanas un pārdošanas kvalitātes vadības sistēmas atbilstība starptautiskajam standartam.
Kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt Latvijas Balzama pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus.
Kursa darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi:
1. Nepieciešamo materiālu savākšana;
2. Veikt uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzi;
3. Izanalizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
4. Atrastās literatūras apkopošana un analizēšana.
Kursa darba struktūra:
Darbs sastāv no 24 lapām, tajā ir iekļauti 2 attēli. Darbā tika izmantotas gan mācību grāmatas, gan arī informācija no interneta mājaslapām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register