Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:632178
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas veidošanās vēsture    4
2.  Reklāmas veidi    6
2.1.  Reklāma masu medijos    6
2.2.  Radio reklāma    7
2.3.  TV reklāma    8
2.4.  Vides reklāma    9
3.  Reklāmas uzdevums    11
4.  Reklāmas ietekme    13
4.1.  Spēlītes ar zemapziņu    13
5.  Coca-Cola reklāmas    17
5.1.  “Coca-Cola” triumfē pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā    17
5.2.  Coca-Cola kopējās produkcijas apjoma pieaugums    18
5.3.  Patiesība Par Coca – Colu    18
6.  Reklāmas veidi, to izmantošana Kārsavas lielākajos veikalos    21
7.  Aptauju rezultātu analīze    25
  Secinājumi    31
  Pielikums    34
Extract

Tirgus ekonomiku raksturo un nosaka vairāki svarīgi elementi. Viens no tiem ir konkurence. Pieaugot konkurences lomai ekonomiskajā aktivitātē, svarīga nozīme ir preču virzīšanas pasākumiem, konkrēti reklāmai.
Autore šo tēmu izvēlējas, jo šobrīd reklāmai ir ļoti nozīmīga loma, gan ekonomikā, gan mākslas dzīve. Un ar izpētes palīdzību vēlējās noskaidrot, ar kādām metodēm labāk strādāt, kādus reklāmas veidus izvēlēties, un kā izturēt konkurenci mazpilsētiņā.
Darba mērķis:
izpētīt reklāmas vēsturi, noskaidrot reklāmas izplatīšanas līdzekļu izmantošanas nozīmi Coca - colas mārketingā.
Pētījuma uzdevumi.
1.Noieta veicināšanas līdzekļu analīze.
2.Reklāmas jēdziena, būtības un vēstures noskaidrošana.
3.Izpētīt reklāmas veidu, tās uzdevumus.
4.Reklāmas ietekme uz patērētāju.
5.Izpētīta Coca- colas reklāmas, tās ietekmi uz patērētāju.
6.Aptaujas rezultātu analīze.
Darbs sastāv no:
1.Ievada.
2.Reklāmas vēstures.
3.Reklāmas veidu klasifikācijas.
4.Reklāmas uzdevumu izpētes.
5.Reklāmas ietekmes uz patērētāju.
6.Coca- colas reklāmas pētījums.
Pētījuma metodes.
1.Literatūras analīze (monogrāfiskā analīze).
2.Primārās informācijas iegūšanai izmantotas aptaujas.
3.Statistiskās apstrādes metode (datu attēlošana tabulās un grafikos).
Darbs izmantojams skolās ekonomisko pamatu stundās.

1. Reklāmas veidošanās vēsture.

Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt citiem cilvēkiem kādu svarīgu ziņu. Kairas Arheoloģijas muzejā atrodam 2500 gadu vecs akmens, uz kura var izlasīt šādu uzrakstu – „Es, Rinoss no Krētas salas, skaidroju sapņus.” Tas ir viens no vissenākajiem reklāmveida tekstiem pasaulē.
Savukārt Londonā glabājas kāds Ēģiptes papiruss, kura hieroglifi vēsta, ka tiek pārdots vergs. Arī Mezopotāmijā vīna, labības un lopu tirgotājiem bija akmenī vai kokā izcirsti spiedogi jeb pirmās „preču zīmes”. Afišu pirmsākumi ir meklējami Senās Grieķijas teritorijā. Senajā Romā reklāmas rakstura sludinājumus rakstīja un nobalsinātas sienas, kas bija sadalīta taisnstūra laukumos, kuros katrs varēja ierakstīt savu sludinājumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register