Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:691266
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Iegādājoties tirgū jebkuru preci, mums ir iespēja izvēlēties. Lai ko mēs arī pirktu – zobu pastu, televizoru, apģerbu u.tml. - , sastopamies ar vairākiem pārdevējiem, kas cīnās par patērētāju. [2,103.lpp.]
Visiem uzņēmumiem ir konkurenti. Pat tad, ja būtu tikai viena lidsabiedrība, tai vajadzētu uztraukties par vilcieniem, autobusiem, automašīnām, divriteņiem un pat par tiem cilvēkiem, kuri varetu dot prieksroku uz savu mērķi doties kājām. [3,43.lpp.]
A/S „Laima” ir Latvijas saldumu vizītkarte un kopā ar A/S „Staburadze” lielākais saldumu ražošanas koncerns Latvijā. A/S „Laima” saldumi Latvijas tirgū ir ļoti pieprasīti. Vārds „Laima” ir pazistāms un tradicionāls Latvijā. Uzņēmumam ir plašs sortiments un gaumīgs iepakojums. Uz svētkiem, it īpaši uz Ziemassvētkiem, uzņēmums izstrada jaunus iepakojumus savai produkcijai, kuri ir piemeroti, lai uzdāvinātu to draugiem, radiniekiem.
Šaja studiju darbā tiks pētīta lielāka saldumu ražotāja Latvijā A/S „Laima” konkurētspēja.
Studiju darba mērķis:
Iepazīties ar A/S „Laima” darbību, tās vidi, konkurentiem, novērtēt uzņēmuma konkurētspēju.
Lai izpildītu šo mērķi tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
• Iepazīt A/S „Laima” darbību;
• Noteikt A/S „Laima” mārketinga stratēģiju;
• Iepazīt A/S „Laima” konkurentus;
• Noteikt A/S „Laima” konkurētspēju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register