Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:506012
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mikro, makro vides analīze    4
1.1.  Uzņēmumu īss raksturojums    4
1.2.  Īsumā par „Cēsu alus” konkurentiem    5
2.  Nozares analīze    7
2.1.  Portera 5 spēku modelis    7
3.  Konkurences analīze    10
3.1.  Īsumā par Bostonas Konsultantu grupas matricu    10
3.2.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    11
3.3.  General Electric modelis    14
4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    16
5.  SVID (SWOD) analīze    17
6.  Segmentēšana    19
7.  Mērķtirgus noteikšana    23
8.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    24
9.  Pircēju rīcības modelis    26
10.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantota literatūra    32
Extract

Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un nākotnē. Tirgus piespiež uzņēmēju pastāvīgi domāt par uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanu, par nepieciešamajām izmaiņām un uzņemties atbildību par pieņemto lēmumu sekām. Konkurences cīņai aizvien saasinoties, jāprot atbilstīgi situācijai un uzņēmuma mērķiem izmanotot uzņēmēja rīcībā esošos ekonomiskos ieročus un it īpaši mārketinga elementus, attiecīgi veidojot mārketinga stratēģiju, izstrādājot un īstenojot mārketinga plānus. Teiktais nozīmē, ka lēmumu pieņemšanā vajadzētu piemērot analītisku uz pircēju vērstu orientieru sistēmu. Tātad uzņēmuma izveidošana un tā veiksmīgas turpmākās darbības nodrošināšana ir atkarīga no prasmes izprast pircēja vajadzības, izvēlēties preces un pakalpojumus, izvēlēties tirgu, kurā pārdot savu produktu. Būtībā tas nozīmē, ka uzņēmuma plānošanas pirmsākums un turpinājums ir mārketings kā metode pircēju vajadzību un pieprasījuma dinamikas uztveršanai. Prasmīgs darbs ar tirgu ir arī bāze lēmumu pieņemšanai par naudas aprites procesa optimizāciju.
Mārketinga galvenais uzdevums - skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu - pieprasījumu maiņas, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Īsāk sakot - mārķetinga speciālistiem ir jādzīvo nākotnē, neatraujoties no realitātes. Tas patiešām ir grūti izpildāms uzdevums, bet reāls un nepieciešams.
Uzņēmējdarbības vide Latvijā pēdējos gados sākusi arvien stiprāk mainīties. Skatoties no vienas puses, tā palēnām kļūst sakārtotāka,bet no otras puses, iezīmējas arvien lielāks konkurences pieaugums starp uzņēmumiem.
Tirgus tiek piesātināts, un aizvien grūtāk kļūst darboties tajā, nedomājot par konkurenci, rentibilitāti un saimnieciskās darbības aktivitāti. Arvien lielāku nozīmi iegūst uzņēmēja zināšanas un kompetence. Vadītājiem un īpašniekiem nemitīgi ir jādomā, ar ko uzņēmums īsti pelna naudu, kā varētu pelnīt vairāk, kāpēc netiek pelnīts daudz un kā uzlabot tirgus darbību uzņēmumā.
Kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt Latvijas otrās lielākās alus darītavas “Cēsu alus” pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1193590
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register