Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:729353
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lēmums pirkt ir sarežģīts process, kas veidojas no informācijas vākšanas. Patērētājam ir vieglāk nopirkt preci, ja tas neprasa lielus līdzekļus, un preces iegāde nerada nekādus finansiālus riskus. Bet ja cilvēks ir izvēlējies iegādāties kādu dārgāku preci vai pakalpojumu, tad lēmumu process ir jau daudz ilgāks, potenciālais pircējs visu daudz rūpīgāk apsvērs, cik liels būs ieguvums un kādi ir iespējamie riski.
Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi:
1. Vajadzības apzināšanās.
2. Informācijas meklēšana un analīze.
3. Pirmspirkuma alternatīvu (produktu) salīdzināšana un vērtēšana.
4. Produkta pirkšana.
5. Produkta patērēšana.
6. Alternatīvu novērtēšana pēc pirkuma.
7. Atbrīvošanās no produkta, iesaiņojuma, produkta atlikumiem.
Gan mārketinga, gan vides stimuli iedarbojas uz patērētāja apziņu. Savukārt pircēja īpašības un lēmumu pieņemšanas process rada noteiktus pirkšanas lēmumus. Mārketinga speciālista uzdevums ir saprast, kas notiek pircēja apziņā laikā starp ārējo stimulu saņemšanas brīdi un pirkšanas lēmuma pieņemšanas brīdi.
Patērētāja pirkšanas uzvedību ietekmē kultūras, sociālie, personiskie un psiholoģiskie faktori. Kultūras faktori atstāj visplašāko un dziļāko iespaidu.1

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register