Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:127540
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Vajadzību apzināšanās
Vajadzību apzināšanās notiek pamatojoties uz:
1) pagātnes pirkumu pieredzes;
2) patērētāja personības, rakstura;
3) patērētāju motīviem;
4) vides ietekmi;
5) mārketinga stimuliem (reklāma, tirgotāju informācijas).
Vajadzību apzināšana atspoguļo atšķirību starp patērētāja esošo stāvokli un kādiem iedomātiem (kārojamajiem) mērķiem. Šis process aktivizē motivāciju. Vajadzību apzināšana parāda tos patērētāja labumus un ieguvumus, ko viņš meklē zīmolos vai zīmolu nostājā.
Labumus un ieguvumus, ko patērētāji meklē produktos, ir dažādi. Viņu izvēli var ietekmēt demogrāfiskie rādītāji, dzīves veids, kā arī personība. Ienākumu līmenis ietekmēs pirkuma modeli, piemēram, mazs, standarts vai luksuss. Vecums, ģimenes stāvoklis, bērnu skaits ģimenē arī ietekmēs pirkuma izvēli, piemēram, ja runā par auto iegādi, tad- sporta auto, limuzīns vai autofurgons u.tml. Dzīves veids (dzīves stils) ietekmēs pirkumu izvēli. Sociāli orientēts vai uz āru vērsts pāris auto iespējams iegādāsies tādu, kas piesaistīs apkārtējo uzmanību. Šis pāris iesprings uz tādiem pirkuma parametriem kā stils un izmērs. Pāris, kam patīk ceļot pievērsīs uzmanību tādiem labumiem kā komforts un izmaksas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1126190
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register