Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142587
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga koncepcija paredz, ka tieši pircējam apmaiņas procesā ir jāpieder motivējošs spēks nevis preces piegādātājam/pārdevējam. Autora Beikera pieminētais Levits apgalvo, ka „Menedžmentā pastiprināti ir jādomā, kā vislabāk apmierināt pircēja vajadzības, nevis par produkta ražošanu”. Ar to viņs viennozīmīgi neapgalvo, ka par preces ražošanu vispār nav jādomā, tomēr primārais katram ražotājam ir pircēja/patērētāju vērtību apzināšanās un viņa vēlmju apmierināšana.
Pircējs tirgū nodrošina arī „veselīgu” konkurenci – līdz ar to dodot tiem iespēju izvēlēties sev vispiemērotāko no visiem ražotājiem. Tas savukārt liek ražotājiem meklēt veidus, kā pataisīt savu produktu savādāku, atšķirīgāku no sev līdzīgiem. Līdz ar to pircējs savā ziņā nodrošina daudzveidīgu preču parādīšanos tirgū. Tādējādi visi uzņēmumi cīnās par saviem pircējiem. Tieši pircējs nosaka, ko viņš vai viņa vēlas un ja attiecīgais uzņēmums doto preci vai pakalpojumu nespēs nodrošināt, tad konkurenti pavisam noteikti to spēs.
Menedžeri līdz ar to cenšas „skatīties” un saredzēt uzņēmumu un tā preces no to pircēju skatu punkta, kā arī jau iepriekš plānot pircēju gaumes vai stila, vai vajadzību izmaiņas.
Svarīgi arī ir izprast, ka – 1) patērētāju uzvedība ir dinamiska – mūžam mainīga. Kā rāda pieredze, nav neviena paša likuma, kas izskaidrotu patērētāju uzvedību – tik mainīga tā ir. 2) Patērētāju uzvedība ietver sevī šādas mijidarbības – ir svarīgi zināt, par ko patērētāji domā, ko tie jūt, ko patērētāji dara, kā arī jāuzzin par tām lietām un vietām, kas ietekmē to, ko patērētājs domā, jūt un dara.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register