Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:631830
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga iekšējā vide veidojas, jo uzņēmumam, pildot mārketinga mērķus, tajā pat laikā jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas funkcijas.
Organizācija darbojas konkrētos tirgus apstākļos. Tas nozīmē, ka tās vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga arī no ārējās vides faktoriem, kurus var iedalīt labvēlīgajos un nelabvēlīgajos.1
Mārketingu ietekmējošie iekšējās vides faktori:
Institucionālais menedžments
Finanses
Zinātne un pētniecība
Piegāde
Ražošana
Grāmatvedība…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register