Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:903553
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa vajadzību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu savus mārketinga mērķus.1
Mārketinga iekšējās un ārējās vides faktori, to vērtēšana un analīze
Pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mērķus, ir jāņem vērā arī ražošanas, finanšu, grāmatvedības un citas darbības, kuri veido mārketinga iekšējo vidi. Tajā pašā laikā uzņēmums darbojas konkrētos tirgus apstākļos, līdz ar to tās vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga arī no ārējās vides faktoriem, kuru iedarbe ir ļoti dažāda. Ārējos faktorus var iedalīt gan labvēlīgos, gan nelabvēlīgos.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register