Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:737894
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zīmola vispārīgais raksturojums    5
1.1.  Zīmola jēdziens un būtība    5
1.2.  Zīmola veidošana    6
1.3.  Zīmola pozicionēšana    8
1.4.  Uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas    10
1.5.  Reklāmas būtība un mērķi    13
2.  Izmantotās pētniecības metodes raksturojums    16
2.1.  Anketēšanas metode    16
2.2.  Anketēšanas priekšrocības un trūkumi    16
3.  Uzņēmuma „Puma” atpazīstamība Latvijā    18
3.1.  Uzņēmuma „Puma” darbības raksturojums    18
3.2.  Anketēšanas rezultāti    20
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras saraksts    29
  Pielikumi    30
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Zīmoli ir mūsdienu dzīvesveida neatņemama sastāvdaļa.
2. Zīmols ietver attiecības starp produktu un patērētāju, tāpēc zīmola veidošana nozīmē daudz vairāk par uzņēmuma tēla veidošanu.
3. Uzņēmuma likteni jeb dzīvotspēju nosaka tā zīmols un zīmols ir tā lieta, kas patērētājam paliek spilgti atmiņā.
4. Produkta konkurētspējīgās priekšrocības (svarīgums, atšķirība, uzskatāmība, pieejamība, neatkārtojamība), katram uzņēmumam šiem kritērijiem jāatšķiras, lai darbība būtu ilgtspējīga, tiklīdz šie kritēriji sakrīt, uzņēmuma darbībai nav jēgas pastāvēt!
5. Bez uzņēmuma mārketinga komunikācijām viens pats zīmols nevar iztikt, tam vajag virzienu, kas mērķēts uz konkrētu patērētāju grupu.
6. Lai veiksmīgāk pārdotu klientam to , kas tam nepieciešams ir jāpazīst klientus un jāzin to iepriekšējā saskarsmes pieredze, kā arī jāizveido spēcīgas, uzticamas zīmola attiecības ar klientu.
7. Reklāma pievērš ļoti lielu patērētāju uzmanību kāda zīmola iegādē, tā palīdz patērētājam izdarīt izvēli lielajā preču piedāvājumā. Tā ir kā magnēts, kurš pievelk klāt, tā arī ir ar patērētāju, kurš ieraudzījis reklāmu vēlas izmēģināt reklamēto preci.
8. Ļoti aktuāls uz izplatīts ir internets, kas ļauj uzņēmumam viegli komunicēt ar patērētāju, kā arī patērētājam ir liels komforts atrodoties mājās, kur tas var vērot gan iegādāties kaut ko no lielā preču klāsta.
9. Puma nodarbojas ar plašu modes un sporta produktu tirdzniecību, kas vērsts uz plašu patērētāju un klientu tirgu.
10. Ilgtermiņa mērķis ir: nostiprināt savu pozīciju kā vienam no vadošajiem Sportlifestyle uzņēmumiem.
11. Pēc pētnieciskās daļas datu apkopošanas, respondenti iegādājoties sporta apģērbu, lielāko uzmanību akcentē tieši uz zīmola kvalitāti.
12. Lielākoties respondentiem zīmols PUMA asociējas ar sporta apavu tirgošanu.
13. Salīdzinājumā ar savu konkurentu NIKE, abiem šiem zīmoliem piemīt visas labās īpašības un abi ir līdzvērtīgi.
14. Jauniešiem, vecākajai paaudzei, sievietēm un aktīva dzīves stila piekritējiem piestāvētu abu zīmolu produkcija, bet savukārt vīriešiem labāk piestāvētu NIKE zīmola piedāvātā produkcija.
15. Lielākā daļa patērētāju arī uzskata, ka cena ir atbilstoša abu divu zīmolu kvalitātei, tas nav nedz pārāk dārgs nedz arī respondenti būtu gatavi maksāt vairāk par zīmolu.
16. Pēc respondentu domām abi divi zīmoli nav sociāli atbildīgi un neiesaistās publiskos pasākumos, ziedošanā.
17. PUMA un NIKE zīmolu piedāvātās produkcijas cenas ir atbilstošas to kvalitātei un tās arī nav pārāk augstas.
18. 48 % respondentu zina, ka zīmola ražotājvalsts protams ir Vācija, bet ir arī daļa, kura nemaz nezin un nav informēta par to, kur tad atrodas zīmola Puma galvenā ražošanas mītne.
19. Salīdzinot abus zīmolus, to kvalitāte, cena un īpašības ir diezgan līdzīgas, bet piederība sociālajai grupai gan krasi atšķiras. PUMA vairāk asociējas respondentos kā sieviešu izstrādājumi, bet NIKE tieši otrādi vīriešu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register