Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,81 (18%)
Discounted price*:
3,68
Purchase
Add to Wish List
ID number:822100
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtības un elementu raksturojums    5
1.1.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    5
1.2.  Reklāmas veidu un līdzekļu raksturojums    8
2.  Reklāmas tirgus pētīšanas metodika un īpatnības Latvijā    13
3.  Reklāmas tirgus analīze Latvijā    15
3.1.  Reklāmas tirgus analīze    17
3.2.  Patērētāju attieksme pret reklāmu    19
3.3.  Reklāmas tirgus attīstības tendences Latvijā    24
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Jebkuras valsts uzņēmuma sekmes gan vietējā, gan starptautiskā tirgū balstās uz pareizu uzņēmuma vadības izstrādātu mārketinga koncepciju un vispārpieņemtu objektīvu tirgus ekonomikas likumu ievērošanu.
Tirgus ekonomika – tā balstās uz attiecībām, kuras rodas preci pērkot un pārdodot tirgū, kur satiekas gan pieprasījums kā patērētāju pārstāvis, gan piedāvājums kā ražotāju pārstāvis. Tirgus attiecībās piedalās dažādi ekonomiskie subjekti, tas ir atsevišķas fiziskās personas (uzņēmēji, patērētāji, investori, ieguldītāji, fermeri, pārdevēji, pircēji) un juridiskas personas (saimniekojošie subjekti). Saimniekojošie subjekti tiek pārstāvēti tirgū ar dažādiem organizatoriski – tiesiskajiem uzņēmumu veidiem un īpašumu veidiem, akciju sabiedrībām, biedrībām, kooperatīviem, biržām, fondiem, bankām, kompānijām, asociācijām, firmām, koncerniem, sabiedrībām un citām juridiskām personām.
Tirgus ekonomikas ekonomiskie subjekti var būt tikai kā pircēji un pārdevēji.
Tādā veidā tirgus attiecību pamatā atrodas attiecības starp pircējiem un pārdevējiem, kuras ir vērstas uz viņu interešu apmierināšanu. Pārdevējs tiecas pārdot savu piedāvājumu, produkciju, bet pircējs tiecas apmierināt savu pieprasījumu, tas ir iegādāties viņam nepieciešamo preci.
Lai uzņēmums panāktu, ka pircējs izvēlētos tieši viņa ražoto preci starp daudzajām konkurentu piedāvātajām precēm, uzņēmumam ir jāinformē pircējs un jāiepazīstina tas ar savu preci. Šī mērķa īstenošanai uzņēmumam palīdz viena no mārketinga sastāvdaļām – reklāma. Reklāma, tāpat kā jebkura joma Latvijas Republikas uzņēmējdarbībā, diemžēl vēl atrodas savā attīstības stadijā.
Kursa darba mērķis ir izpētīt Latvijas reklāmas tirgus attīstību un īpatnības, tā rezultātā dodot objektīvu vērtējumu par Latvijas reklāmas tirgus īpatnībām, attīstību un tendencēm.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Reklāmas tirgus analīze Latvijā (2001.-2002.g.)”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/822100

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register