Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,33 (11%)
Discounted price*:
2,66
Purchase
Add to Wish List
ID number:292112
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmuma un tā pakalpojumu raksturojums
Uzņēmuma raksturojums

Darbā tiek pētīts uzņēmums „ Interinfo Latvija” (turpmāk tekstā – Interinfo ), kurš Latvijas tirgū darbojās informatīvo pakalpojumu tirgū un ir oficiālais SIA „Lattelekom” tālruņu katalogu izdevējs kopš 1996. gada.

Pakalpojumi

Tālruņu katalogi

Katru gadu tiek izdoti seši tālruņu katalogi – uzņēmumu tālruņu katalogā Latvija+ un privātpersonu un uzņēmumu katalogu „Rīga, Rīgas rajons, Jūrmala”, „Vidzeme”, „Kurzeme”, „Zemgale”, „Latgale”.

Uzziņu sniegšana pa tālruni 1188

Sadarbībā ar SIA „Lattelekom” 2000.gadā tika izveidots informatīvais tālrunis 1188, kurš piedāvā klientiem saņemt nepieciešamo informāciju, izmantojot tālruņa katalogu, tālruni, mobilo tālruni vai datoru.

Informācijas ievietošanas un sniegšanas pakalpojumi internetā

Uzņēmuma komercinformācijas publicēšana internetā

Uzņēmuma uzdevums ir piepildīt 1188 informācijas datu bāzi ar komercinformāciju, piedāvājot visiem Latvijas uzņēmumiem reklāmas iespējas.
Mobilais mārketings

Mobilais marketings ir pakalpojums, kas ļauj ērti un droši nosūtīt un saņemt īsziņas no Interneta. Kompānijām bieži ir nepieciešams ātri sniegt informāciju saviem klientiem. To var izdarīt, nosūtot speciālus drukātus materiālus, bet tas prasa laiku un ir diezgan dārgi. Lai kompānijas varētu samazināt mārketinga izmaksas un nodrošināt efektīvāku komunikāciju ar saviem klientiem, Kontaktu centrs 1188 ir radījis mūsdienu prasībām atbilstošu pakalpojumu – Mobilais marketings.

Darbības princips.
Pirmkārt ir nepieciešama klientu datu bāze. Tas nozīmē, ka kompānijas rīcībā ir ne tikai klientu pasta un e-pasta adreses, bet arī viņu mobilo telefonu numuri un klientu piekrišana saņemt no kompānijas īsziņas. Kontaktu centrs 1188 no savas puses nodrošina tehnisko bāzi un programmu nodrošinājumu. Īsziņas sūta no Interneta — abonents ievada īsziņu datorā un tā sekundes laikā tiek nosūtīta uz klientu mobilajiem telefoniem. Īsziņas iespējams sūtīt šādos virzienos:

- tikai no kompānijas uz mobilajiem telefoniem;

tikai no mobilajiem telefoniem uz kompāniju; vai

- abos virzienos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,33 €
Work pack Nr. 1123773
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma SIA "Interinfo Latvija" vispārējā virzīšana, stratēģija un mērķi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/292112

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register