Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,96 (16%)
Discounted price*:
5,03
Purchase
Add to Wish List
ID number:868860
Evaluation:
Published: 27.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  Mūsdienu menedžmenta iezīmes    7
2.  Vadīšanas būtība    9
2.1.  Vadītājs    9
2.2.  Lēmumu pieņemšana    10
2.3.  Komunikācija    11
3.  Vadīšana funkcijas    13
3.1.  Plānošana    13
3.2.  Organizēšana    15
3.3.  Motivēšana    15
3.4.  Kontrole    19
4.  SIA „X” raksturojums    22
4.1.  Funkciju analīze „X”    22
4.2.  Pētījuma analīze    24
  Secinājumi un ieteikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
  Pielikumi    34
  Galvojums    34
  Izziņa par aizstāvēšanas rezultātiem   
Extract

Ievads
Darbinieki visā pasaulē no darba vietas sagaida aizvien vairāk, biežāk meklē darba vietu, kas sniedz jēgas un identitātes sajūtu.
Motivēšana un plānošana izskaidro, kāpēc cilvēks katru rītu ceļas un iet uz darbu, kāpēc cilvēks organizē katru dienu, plāno veikt savu darbu aizvien labāk. Arī to, vai cilvēku rosina vēlme būt labākajam, vai tam patīk sacensība, vai viņš sevi kontrolē ar tehnisko meistarību vai arī vienkārši grib patikt citiem cilvēkiem.
Darba devējam jāatrod veids, kā piesaistīt darbiniekus. Pastāv vairāki veidi, kā to izdarīt – vairāk maksāt, atvēlēt dāsnākas piemaksas, prēmijas vai kā citādi motivēt darbiniekus. Tomēr vienīgais veids, kā piesaistīt darbiniekus ilgākā laika posmā, ir izvēlēties izcilus menedžerus un nodrošināt viņiem draudzīgu vidi. Šādā gaisotnē viņi spēj izvēlēties labākos darbiniekus, izvirzīt precīzus gaidāmos rezultātus, motivēt un attīstīt darbiniekus.
Veidojot funkciju sistēmu uzņēmumā, vadītājam jābūt pietiekami elastīgam, lai sasaistītu cilvēku individuālās vajadzības, komandas vajadzības un organizācijas mērķus. Funkcijām ir tendence mainīties, jo mainās cilvēku vajadzības.
Nav izstrādāti vienoti noteikumi, kā kontrolēt darbiniekus. Tas ir nepārtraukts izpētes un meklējumu ceļš. Svarīgi ir apzināties, ka katrs indivīds ir personība, katram vajadzīga sava pieeja. Vadītājam ir jāseko līdz un jābūt informētiem par to, kas nepieciešams darbiniekiem, kādas ir viņu aktuālās vajadzības, kuras viņi cenšas apmierināt, lai izvēlētos atbilstošāko motivācijas veidu, jāzin kā darbinieki vēlās strādāt un jāorganizē viņu darbs, lai vēlmes tiktu apmierinātas. Taču vadītājam jāmāk kontrolēt darbiniekus un darbu uzņēmumā, kā arī sastādīt plānu tuvākajam un tālākajam norises darbam.
Uzņēmumā „X” darbinieki ir pieraduši pie esošās motivācijas sistēmas – prēmijām, kompensācijām, dažādiem papildus labumiem utt. Darbinieki jūt saistību starp kvalitatīvi un reizē arī kvantitatīvi padarītu darbu un personīgo ieguvumu.
Pētījuma objekts – Uzņēmuma „X” menedžmenta funkciju sistēma.
Pētījuma priekšmets – plānošanas, organizēšanas, motivācijas un kontroles faktori.
Pētījuma mērķis – teorētiska un praktiska menedžmentu funkciju analīze uzņēmumā „X”, lai izstrādātu priekšlikumus uzņēmumā funkciju pilnveidošanai organizācijā.
Hipotēze: SIA „X” funkciju ietekmēšanai galvenokārt izmanto plānošanas un motovēšanas faktorus: darba alga, bonusi, prēmijas, plāni, noteikts kvantuma skaitlis, mazāk tiek izmanto organizēšanu un kontroli: darbinieku sapulces, to kontrole darba laikā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. analizēt literatūru par menedžmenta funkcijām;
2. teorētiski izpētīt, kādi faktori veicina darba organizēšanu, plānošanu, kontroli un motivēšanu;
3. veikt uzņēmuma „X” menedžemnta funkciju izpēti (dokumentu analīze);
4. veikt darbinieku aptauju, lai noskaidrotu viņu darba motivāciju;
5. izstrādāt priekšlikumus menedžmenta funkciju sistēmas pilnveidošanai uzņēmumā „X”.
Pētījuma metodes:
1. literatūras avotu analīze;
2. uzņēmuma dokumentu analīze;
3. darbinieku aptauja;
4. statistiskā analīze.
Darba rezultāts: izstrādāti ieteikumi menedžmenta funkciju pilnveidošanai.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/868860

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register