Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:989054
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Kampaņas veiksmīgai analīzei, ir nepieciešams iepazīties ar aktuālu literatūru, kas man varētu pavēstīt vairāk par to, kā būtu jābūt veidotai sabiedrisko attiecību kampaņai. Šī informācija man ļaus precīzāk un vieglāk veidot kampaņas analīzi, kā arī veikt secinājumus par to cik tā ir izdevusies.
Sākumā noskaidrosim, kas ir sabiedriskās attiecības, lai pievērstos kampaņu veidošanas nosacījumiem:
„Sabiedrisko attiecību prakse ir plānots un ilgstošs mēģinājums iedibināt un uzturēt labvēlību un savstarpējo sapratni starp organizāciju un sabiedrību.”
Tātad noskaidrojot, kas ir sabiedrisko attiecību prakse, jāpievēršas informācijai par to kādi ir to izvirzītie mērķi, kas tām būtu jāsasniedz. Kā jau pats nosaukums liecina tā ir attiecību veidošana ar apkārtējiem, ar sabiedrību. Attiecību pamatā ir panākt kādu pozitīvu viedokli par uzņēmumu vai arī mainīt apkārtējo uzskatus par to.
„Pirmkārt, komunikācija sekmē tālāko uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanu, jo cenšas iegūt dažādu grupu vai arī sabiedrības elites atbalstu, nodrošinot vadītāja un uzņēmuma vīziju un vērtību skaidru un precīzu izklās¬tu. Komunikācija savā būtībā nav tikai informācijas nodošana par uzņēmuma vīziju, tās mērķis ir gūt aktīvu nodošanos vai vismaz atbalstu šiem mērķiem (atkarībā no sabiedrības). Komunikācijas uzdevums ir ietekmēt uzvedību.”
Kā to vislabāk panākt? Rīkot sabiedrisko attiecību kampaņas, jeb veltīt tam ilgu un pacietīgu darbu. Bet pirms tam noteikti ir jāizlemj uz ko būs vērsta šī kampaņa, tātad nepieciešams ir mērķis.
„Reālu mērķu nospraušana ir vitāli svarīgs priekšnoteikums, ja plānotajai programmai vai kampaņai ir kāds noteikts virziens un tā nepieciešama kāda noteikta rezultāta sasniegšanai.”

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register