Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:741464
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga pamatelementu ķēde sastāv no 6 nepieciešamiem elementiem, bez kuriem mārketings, būtībā nevar pastāvēt. Visas ķēdes pamatelementi ir savstarpēji saistīti viens ar otru. Mārketinga pamatelementu ķēde:

1.Vēlme. Vēlme ir nepieciešamība, kura ir kā pašapliecinoša, socioloģiska, fizioloģiska. Vēlmes var būt daudz un dažādas. Tās var atšķirties pēc kultūras, pēc vēstures, pēc ģeogrāfiska stāvokļa, utt. Vēlmes iedalās: ierobežotas un neierobežotas.
2.Vajadzības. Vēlme ir nepieciešamības realizēt savas vajadzības. Kad cilvēks nav spējīgs apmierināt savas vajadzības, viņš vai nu nomaina savu vēlmi, vai samazina vēlmes līmeni. Vajadzību nozīme slēpjas motivācijas teorijā.
3.Produkts. Produkts ir viss ko ir iespējams piedāvāt tirgū, ar kura palīdzību pircējs apmierina savas vēlamās vajadzības. Tie var būt priekšmeti, pakalpojumi, idejas, cilvēki, utt.
4.Pieprasījums. Pieprasījums ir iespēja īstenot savas vēlmes, konkrētās vajadzība. Cilvēks ar savām iespējām cenšas apmierina savas vēlmes un vajadzības.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register