Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:744596
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Kas ir marketings?    4
  Vajadzība, nepieciešamība un pieprasījums    5
  Marketinga vadība    6
  Kontrole un pieprasījuma regulēšana    6
  Marketinga koncepcija    7
  Kopsavilkums    10
Extract

Kopsavilkums.


Kaut arī veiksme biznesā ir atkarīga no daudziem faktoriem, visas mūsdienu kompānijas atšķiras ar vienu kopīgu iezīmi: pilnīgu orientāciju uz patērētāju un vispusēju marketinga stratēģiju izmantošanu. Mūsdienu marketings ir virzīts uz jaunu klientu piesaistīšanu, uz viņiem piedāvātās augstākās patērētāju vērtības, kā arī uz esošo klientu noturēšanas pa pilnīgiem viņu vajadzību apmierināšanas līdzekļiem. Pareizs marketings ir nepieciešams, lai sasniegtu labus rezultātus jebkurā kompānijā, lielā vai mazā, komerciālā vai nekomerciālā, nacionālā vai starptautiskā.

Daudzi domā, ka marketings ir tikai reklāma un noiets. Bet īstenībā, marketings sastāv no vairāku veidu darbības, ieskaitot marketinga izpēti, preces izstrādi, tās izplatīšnas organizāciju, cenu politiku, reklāmu, personāl pārdošanu. Visi viņi tiek izmantoti, lai apkopotu un apmierinātu patērētāju vajadzības, kā arī, lai sasniegtu organizācijas mērķus.

Marketinga vadība – tā ir analīze, plānošana, realizācija un programmu kontrole, izstrādāta izdevīgu attiecību formēšanai un saglabāšanai ar mērķa pircēju, organizācijas mērķu sasniegšanai. Marketinga vadība – nejau vienkārši patērētāju daudzuma meklēšana, pietiekama priekš dotās kompānijas ražošanas līmeņa. Marketinga vadība ir saistīta ar korekciju un pat pieprasījuma samazināšanu. Pieprasījuma vadība nozīmē vadīt patērētāju. Neskatoties uz stratēģiju izmantošanu, mērķētu uz jaunu klientu pievilināšanu un noslēdzot ar viņiem darījumus, kompānijas dara visu iespējamo, lai saglabātu jau esošos klientus un uzturētu ar viņiem patstāvīgas attiecības, piedāvājot viņiem visaugstākās kvalitātes preces un apmierinot viņu vajadzības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register