Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:751235
 
Evaluation:
Published: 08.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Diezin vai mūsdienās atradīsies kāds cilvēks, kurš kaut kādā veidā nebūtu saskāries ar reklāmām, jo reklāmas šajos laikos ir kā ikdiena, bez kurām tā liktos savāda. Atšķirt un saprast to, vai reklāmas ir izšķērdība vai ikdienas nepieciešamība, var ātri. Reklāmas var ieraudzīt visnedažādākajās vietās uz visas pasaules. Ir vairāki reklāmu veidi, proti, iespiestā reklāma (avīzēs, žurnālos), audio reklāmas (skaņas reklāmas, kuras dzirdam ikdienas pa radio), video reklāmas (televīzijā, internetā), vizuālās reklāmas (uz sabiedriskajiem transporta līdzekļiem, uz izkārtnēm). Bet arī bieži vien reklāmas ir maldinošas, piemēram, produktam piedēvē īpašības, kuras tam nemaz nav un nevar būt iespējamas.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1131889
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register