Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158147
 
Evaluation:
Published: 08.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šīs esejas mērķis ir atbildēt uz būtiskiem jautājumiem: “Kas īsti ir reklāma un kā tā var uzņēmējam “palīdzēt” un arī “iznīcināt” to?
Reklāma tiek definēta kā komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmu izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu, izplatītu informāciju par produktu pārdošanu, propagandētu noteiktas idejas u.tml. Reklāmas loma var būt dažāda. Tā var būt:
kā līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu;
kā tilts starp pircēju un pārdevēju, informācijas nodevējs;
kā spogulis jaunākām tendencēm, informē par jaunumiem.
20. gs beigas un 21. gs droši var nosaukt par reklāmas gadsimtu. Bez reklāmas dzīve kļuvusi grūti iedomājama. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1135049
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register