Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:813157
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  BENETTON GROUP VĒSTURE UN RAKSTUROJUMS    4
2.  BENETTON REKLĀMAS KAMPAŅAS ATTĪSTĪBA    6
3.  UNITED COLORS OF BENETTON STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA ASPEKTI    8
  SECINĀJUMI    11
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Uzņēmumam ir jāveicina sava zīmola atpazīstamība, jo noteikti ir autorei līdzīgi cilvēki, kuriem sākotnēji likās, ka viņi ir krāsu ražotāji (neveikls uzņēmuma nosaukums).
2. Āzija ar savu straujo izaugsmi un lielajiem resursiem būtu ļoti liels tirgus, tāpēc ir jākoncentrējas tieši šim tirgum ar šim tirgum specifiskām kampaņām.
99,9% Ķīnas iedzīvotāju nezina, kas ir Bosnija vai Bosnijas karš ar karavīra drēbēm, kas attēlotas viņu reklāmās. Nepieciešamas kliedzošas kampaņas, kas būtu tieši saistītas ar Ķīnu un atstātu iespaidu uz pašiem ķīniešiem. Piemēram, kampaņa ar ķīniešu studentu, kas stājas priekšā tankam (lai gan maz ticams, ka Ķīnā kas tāds būtu atļauts). Šādas individuālas kampaņas būtu jāizvērš arī pārējiem reģioniem, piemēram, Amerikā lielu atpazīstamību varētu nodrošināt patriotiskas Amerikāņu kampaņas.
3. Citos pasaules reģionos, kā Āfrikā, Dienvidamerikā un Krievijā, būtu jākoncentrējas uz lielajiem industriālajiem centriem. Šajos reģionos ir izteikta naudas koncentrēšanās lielajās pilsētās - Maskavā , Āfrikā Angolas galvaspilsētā Luandā, Dienvidamerikā Riodežaneiro, Mehiko un citās lielajās industriālajās pilsētās, ar konkrētām kampaņām atbilstoši reģiona mentalitātei.
4. Ir pazudusi sākotnējā uzņēmuma būtība - tirgot košas drēbes jauniešiem, jo tirgus sadalījums pēc uzņēmuma zīmoliem liecina, ka UCB uzņēmuma drēbes iegādājas lielākoties pieaugušie, Tātad uzņēmuma vadībai būtu jāpārdomā sava mārketinga stratēģija saistībā ar jauniešu apģērbu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1244692
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register