Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:819255
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Zaļais mārketings    6
1.1.  Zaļā mārketinga vēsture un attīstība    6
1.2.  Zaļā mārketinga jēdziens un būtība    8
1.3.  Zaļā mārketinga prioritātes    9
1.4.  Zaļā mārketinga informācijas sistēmas    11
1.5.  Zaļā mārketinga komunikācijas    13
1.6.  Zaļā mārketinga 4 „P” elementi    14
1.7.  Patērētāju attieksme pret ekoloģisko produkciju/pakalpojumiem    16
2.1.  Ekoloģiskā būvniecība    18
2.2.  Ekoloģikskā mazumtirdzniecība    28
2.3.  Ekoloģiskā pārtika    30
2.4.  Videi kaitīgas preces    34
3.  Ekoloģisks iepakojums    37
3.1.  Iepakojuma veidi    37
3.2.  Iepakojuma apsaimniekošana    38
3.3.  Iepakojuma materiāla mārķejums    41
3.4.  Plastmasas maisiņi    42
  Secinājumi un priekšlikumi    44
  Kopsavilkums    46
  Izmantotās literatūras saraksts    47
  Pielikums    49
Extract

Šodien daudzi uzņēmēji, kā arī parasti cilvēki mēģina padarīt savu dzīvi „zaļāku”. Sabiedrībā ir vairāk un vairāk piekrītēju tam, ka ietekmi uz vidi, ko radīja uz patērēšanu orientēts dzīves stils, nepieciešams mazināt. Latvijā šī kustība vēl tikai sākas. Valsts, vides aizsardzības institūcijas organizē pasākumus, kuru mērķis ir saglabāt vides kvalitāti. Daži uzņēmumi jau ieviesa „zaļas” pārmaiņas. Tomēr joprojām daudzi neapzinās ekoloģisko izmaiņu svarīgumu un izdevību, ko var no tā gūt. Daudzi domā kā ekoloģiskie uzlabojumi ir saistīti ar liekiem tēriņiem.
Vides piesārņojuma problēma kļuva aktuāla pēc otra pasaules kara, sākoties industrializācijas laikmetam. Cilvēka dzīve izmainījās. Jaunie izgudrojumi atviegloja cilvēka dzīvi, tehnika dara visu cilvēka vietā - mazgā, tīra, silda, saldē, skaitļo un pat atskaņo mūziku. Pateicoties transporta daudzveidībai cilvēks var pārvietoties pats un nogādāt dažādas kravas jebkurā pasaules malā pa jūru, pa zemi un pa gaisu. 20. gadsimts var teikt pilnīgi pārveidoja cilvēka domāšanu un dzīves stilu. Daudzi cilvēki kļuva par mērķtiecīgiem materialistiem, pilnīgi pārliecinātiem par to, ka tieši viņi kontrolē visu apkārt notiekošo. Cilvēki šodien patērē vadoties nevis pēc vajadzības, bet drīzāk pēc modes. Tieši daudzu firmu mārketings izplatīja šādu dzīves stilu. Masu mediji reklamē dažādas preces, pārliecinot cilvēkus, ka tas viņiem ir nepieciešamas, ka bez šīm precēm viņu dzīve būs nepilnvērtīga. Cik bieži varam dzirdēt šādus reklāmas paziņojumus: „Mana dzīve izmainījās, kad es sāku ēst šīs firmas cepumus vai nopirku šo auto, putekļsūcēju, utt.” Mūsdienu mārketinga viens no lozungiem ir: ”Jaunāka prece – labāka prece”. Tas aicina cilvēkus mainīt patēriņa preces negaidot, kamēr tie sabojāsies, bet kad parādīsies jaunāka. Labs piemērs ir mobīlie telefoni, apģērbi. Šāds mārketings rūpnīcās ražotai produkcijai veido pievilcīgus zīmolus izmantojot kultūras imidžus, slavenības. Rūpnīcā ražotie cepumi kļūst par kādas slavenības iemīļotajiem cepumiem, kas pārliecina cilvēkus arī tos pirkt. Šāda pieeja, manuprāt, jau ir novecojusi. Galvenokārt, pateicoties cilvēku izglītības līmeņa paaugstināšanai, informācijai par daudzu produktu kaitīgumu izplatīšanai, zinātnisko pētījumu attīstībai. Cilvēki tic šādai reklāmai mazāk un mazāk.
Pēdējās desmitgadēs apkārtēja vide aizvien biežāk atgādina, ka cilvēka darbība nekontrolēti ietekmē daudzus dabā notiekošos procesus. Saimnieciskās darbības dēļ jau šodien vērojamas globālas klimata pārmaiņas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register