Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904090
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma SIA „SVD” analīze    5
1.1.  Mikro un makro vides analīze    5
  (statistikas datu, ekonomisko datu analīze)    5
1.1.1.  Mikrovides analīze    6
1.1.2.  Makrovides analīze    9
2.1.  Nozares analīze    16
2.1.1.  Statistikas datu analīze    16
2.1.2.  Portera piecu spēku modelis    17
3.1.  Uzņēmuma SIA ”SVD” konkurences analīze    19
3.1.1.  Analīze pēc General Electric modeļa    19
3.1.2.  Analīze pēc Bostonas Konsultantu grupas matricas    21
3.1.3.  Analīze pēc vispārējās konkurentu novērtēšanas metodes    23
4.1.  Tirgus ietilpības novērtēšana    24
5.1.  SVID analīze    25
2.  SIA „SVD” rīcības plāni un stratēģijas    29
1.1.  Segmentēšana    31
2.1.  Mērķtirgus noteikšana un pozicionēšana    31
2.1.1.  SIA „SVD” Mērķtirgus    31
2.1.2.  Pozicionēšana    31
3.1.  Uzņēmuma SIA „SVD” „Veiksmes atslēga”    33
4.1.  Pircēju rīcības modelis    34
5.1.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    35
6.1.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    36
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Secinājumi    37
  Priekšlikumi    37
  Bibliogrāfiskais saraksts    39
Extract

Ievads

Uzņēmums SIA „SVD” nodarbojas rūpnieciskās ražošanas nozarē, precīzāk tas nodarbojas ar dīzeļģeneratoru montēšanu, piegādi un uzstādīšanu priekš valsts iestādēm, privātuzņēmumiem un patērētājiem.
Darba mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga stratēģijas, koncepcijas, elementus, sistēmas, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.
Lai sasniegtu šo mērķi, tiks veikti uzdevumi ar sekojošiem jautājumiem:
1. Noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus;
2. Veikt uzņēmuma mārketinga pamatelementu (Mārketinga MIX) izpēti;
3. Analizēt uzņēmuma mārketinga mikro un makro vides elementus, izpētot un izvērtējot visus to elementus;
4. Iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, atklājot šīs organizācijas klientu servisa priekšrocības un nepilnības, kā arī atrast un noformulēt klienta rīcības modeli;
5. Veikt uzņēmuma aptverto tirgus segmentu noteikšanu, izpēti un analīzi;
6. Atrast visus SIA „SVD” konkurentus konkrēti Latvijas Republikas teritorijā, veikt pilnīgu konkurences analīzi;
7. Tiks veikta uzņēmuma SIA „SVD” tirgus ietilpības novērtēšana un analīze, ar mērķi noteikt organizācijas atrašanās vietu tirgū un tā attīstības perspektīvas, veicot SVID analīzi.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „SVD” ir dibināta 1994. gadā, tas ir triju uzņēmumu „mātes” uzņēmums, kurš galvenokārt nodarbojas ar produkcijas realizāciju ārzemēs. A/S „SVD agregāti” ir organizācijas „meitas” uzņēmums, kurš nodarbojas tieši ar produkcijas, respektīvi, dažāda veida dīzeļģeneratoru ražošanu, kā arī stratēģiskās biznesa vienības līmenī nodarbojas ar ēku un īpašumu īri un apsaimniekošanu priekš organizācijas. SIA „STG” arī ir SIA „SVD” „meitas” uzņēmums, kurš nodarbojas tieši ar produkcijas pārdošanu, servisu, piegādi, uzstādīšanu, tehnisko apkopi un remontu tikai Baltijas valstīs, galvenokārt, Latvijas Republikā. Uzņēmumam piederošie īpašumi un ražošana atrodas Rīgā, Latvijā, kā arī ir filiāle Maskavā, Krievijā ar nosaukumu OOO „EnergoMp”. Līdz ar to par SIA „SVD” var spriest kā par strukturizētu uzņēmumu. Turpmākajā darbā gaitā analīze, izpēte un mārketinga elementi tiks veikti tikai par SIA „SVD”, uzskatot, ka „meitas” uzņēmumi ir tā tieša sastāvdaļa. Tālāk šajā darbā netiks vairs minēts uzņēmums OOO „EnergoMp”.
Rezumējums: Šis kursa darbs būs par rūpnieciskās ražošanas uzņēmumu SIA „SVD”, iekļaujot gan šī uzņēmuma darbības sfēras, gan „meitas” uzņēmumu darbības sfēras. SIA „SVD” Maskavas filiāle OOO „EnergoMp” šajā kursa darbā turpmāk vairs neparādās.
Lai varētu pilnvērtīgi izpētīt un izanalizēt organizācijas darbību, tiks izmantota vispārējā un speciālā literatūra, valsts statistikas dati, uzņēmuma publicētie un nepublicētie materiāli, interneta resursi. Tiks izmantoti arī grafiki, tabulas un vizuālie materiāli, ar nolūku informāciju padarīt pārskatāmāku.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1137383
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register