Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,82 (15%)
Discounted price*:
4,67
Purchase
Add to Wish List
ID number:931618
Author:
Evaluation:
Published: 12.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

1.Mārketinga vides analīze
1.1.Mārketinga mikrovides analīze
1.1.1.Uzņēmums,tā darbības raksturojums.

SIA” Body & Mind Latvia ” – Igauņu uzņēmuma SIA „ Body & Mind „ meitas uzņēmums, kurš jau kā gadu darbojas Latvijā un šajā, salīdzinoši īsajā, laika posmā ir pierādījis sevi kā konkurētspējīgu un daudzsološu sporta klubu.Sporta kluba ”Tropic fitness&SPA Club” stāvos atrodas lieliski aprīkotas trenažieru zāles (klasisko un freemotion), divas aerobikas zāles un atsevišķa body bike zāle, relaksējošu SPA procedūru un daudzveidīgu piršu komplekss. Nevar nepieminēt to, ka, uz doto mirkli, šajā klubā ir vienīgā Latvijā Kinesis zāle (freemotion). Tropic Fitness&SPA Club piedāvā body & mind aktīvās atpūtas pieeju (ķermenim&garam). Sporta klubs ir aprīkots ar modernāko aprīkojumu, ko spēj piedāvāt pasaules fitnesa industrija. Jau pirmajā darbības gadā „Tropic Fitness & SPA Club” pirmais Baltijas valstīs ieguva starptautiski atzītu godpilno Hammer Strengh Official Training centre titulu, kurš tiek piešķirts klubiem ar visaugstākajiem kvalitātes standartiem un atbilstošu aprīkojumu. Firmas zīme Ivanko noteikti izsauks sajūsmu īstenos spēka vingrinājumu lietpratējos. Šāds aprīkojums tiek izmantots augsta līmeņa sacensībās, tai skaitā Olimpiskajās spēlēs. To īpašu dara līdz 10 gramiem precīzais svars, speciāla svaru ripu forma ērtākai lietošanai, kā arī dzīvespriecīgās aprīkojuma krāsas, kas kalpo par iedvesmu treniņa laikā. SPA apzīmējums radies no Romas imperatora Nērona iecienītākā teiciena:„Sanitas per Aqua” jeb „veselība caur ūdeni...”. SPA procedūrām tiešām piemīt dziedinošs spēks. Skaistums ir Dieva dāvana, bet tā saglabāšana ir cilvēka māksla. Kluba pirmajā stāvā atrodas divas dažādas SPA kapsulas, nodrošinot desmitiem dažādu procedūru. Sāls ala, kura ir ieteicama cilvēkiem ar elpceļu problēmām. Jau pēc pirmās sāls alas apmeklējuma reizes elpot kļūst vieglāk –
pat Rīgas gaiss šķiet svaigāks. Piesātināts sāls gaiss darbojas kā dabisks antidepresants un atstāj labvēlīgu ārstniecisku ietekmi uz elpošanas sistēmu un ādu. Kluba pirmajā stāvā arodas arī divi solāriji - Lumina un Ergoline, kā arī hidromasāža (masējoša ūdensgulta). Tā neaizvieto ārstniecisko masāžu, bet palīdz atslābt pēc saspringtas dienas. Saviem klientiem klubs piedāvā arī piršu kompleksu, kas sastāv no piecām pirtīm (infrasarkanās, sāls, tvaika, aromaterapija, somu sauna) un divām džakuzi vannām. Senajiem grieķiem pirtis bija svētas – tās ļāva gūt spēku, veselību un skaistumu. Sengrieķu ārsts, Hipokrāts, visas savas vainas lielākoties dziedēja ar pirts procedūrām un nodzīvoja 110 gadus.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/931618

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register