Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:600404
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Mikro, makro vides analīze   
1.1.  Konkurentu īss apraksts   
1.2.  Vietējo piegādātāju apraksts   
1.3.  Ārējo piegādātāju apraksts   
1.4.  Patērētāju apraksts   
1.5.  Tirgus situācija   
2.  Nozares analīze   
2.1.  Portera 5 spēku modelis   
3.  Konkurences analīze   
3.1.  Bostona Konsultantu grupas matrica   
3.1.1.  Vietēja datoru un datoru piederumu tirgus situācija   
3.2.  General Electric modelis   
4.  SVID (SWOT) analīze   
5.  Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana   
5.1.  Segmentēšana   
5.2.  Mērķtirgus noteikšana   
5.3.  Pozicionēšana   
6.  Pircēju rīcības modelis   
6.1.  Pircēja rīcības faktori   
6.2.  Pircēju lēmuma pieņemšanas posmi   
6.3.  Lomu sadalījums pirkšanas procesā   
7.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”   
7.1.  Konkurentspējas un priekšrocību apraksts   
8.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija   
  Secinājumi   
  Bibliogrāfijas saraksts   
Extract

Katras uzņēmējdarbības pamatā ir mērķis nopelnīt, virzīt savu produkciju tirgū, reklamējot sava uzņēmuma darbību un piesaistot klientus. Lai to veiksmīgi izdarītu, ir jāmāk saplānot marketinga darbības principus, jāanalizē tirgus situāciju un iespējamas mārketinga stratēģijas.
Mūsdienu realitātes tirgū piespiež uzņēmējus piesaistīt vairāk uzmanības mārketinga pasākumu veicināšanai, tirgus situācijas analīzei, produktu ieviešanai un attīstībai, kompānijas laba tēla izveidošanai. To visu var izdarīt pielietojot mārketinga pasākumus uz kuriem balstās uzņēmuma veiksmes atslēga.
Darba mērķis paradīt un atklāt uzņēmuma „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīzi un darbības plānošanu. Uzņēmums darbojas vietēja datortehnikas un datoru piederumu tirgū, kur konkurences cīņai ir vadoša loma tirgus situācijas veidošanai. Tāpēc uzņēmuma veiksmīgai darbībai ir nepieciešams pēc iespējas vairāk un plašāk izmantot mārketinga metodes, pielietojot tos mūsdienu situācijai.
Lai to veiksmīgi izdarītu jāzina un pareizi jāpielieto pētījumu metodes, ekonomiskās analīzes, statistiskās analīzes, statistikas datus par pētāmo sfēru un t.t.
To visu mēģināsim paradīt un izanalizēt mūsu darbā, pielietojot visas metodes konkrētam piemēram ar mūsu uzņēmumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register