Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:830663
 
Evaluation:
Published: 15.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Vēl viena psiholoģisku motīvu grupa ir estētiskie motīvi. Reklāmas, kuras ir patīkami skatīties katrai vecuma grupai tas estētisku kadru dēļ. Tādas reklāmas visbiežāk piemīt uzņēmumiem, kas pārdod “luks-preces”. Piemēram, dārgi apģērbi, mašīnas, juvelierizstrādājumi, mēbeles un citi. Tādās reklāmā tiek akcentēts uz produkta ārējo izskatu, estētiskumu, preces dizainu un dārgumu. Pēc tādiem motīviem cilvēkiem rādās sajūta, ka reklamēts produkts nav piemērots jebkuram, bet tieši augsta ranga cilvēkiem, kas var atļauties sev tādu iegādāties. Līdz ar to, skatītāji uzreiz vēlās iegādāties tos produktus lai kļūt par tādiem cilvēkiem un izmantot tādas “luks-preces”.
Eksistē vēl daži psiholoģiskie motīvi, kas ir sastopamas reklāmās. Tie visi ir dažādi un katri piemēroti savai produktu grupai, tomēr daži motīvi var būt kombinēti un izmantoti vienā un tajā pašā reklāmā kādām vienam produktam. Tas viss tiek darīts lai piesaistīt skatītāja uzmanību, dabūt viņa uzticību un pārdot savu produktu!

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1374090
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register