Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:570658
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.08.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pat vienas nozares ietvaros dažādi uzņēmumi lieto dažādas metodes savu produktu virzīšanai tirgū. Līdz ar to atšķiras arī naudas līdzekļu sadale starp lietotajām metodēm: reklāma; preču realizācijas stimulēšana; sabiedriskā informācija; personiskā apkalpošana. Uzņēmumi nepārtraukti meklē optimālo sadales metodi produktu virzīšanai tirgū. Piemēram, samazina pārdevēju skaitu veikalos un vairāk izmanto tiešā mārketinga paņēmienus, vai arī palielina izdevumus preču realizācijas stimulēšanai un attiecīgi samazina reklāmas izdevumus. Šīs izmaiņas koordinē mārketinga nodaļas vadītājs. Pieņemot lēmumu par metodēm produktu virzīšanai tirgū, jāņem vērā to raksturojums un lietošanas faktori. Šo metožu galvenie raksturojumi ir šādi:
Reklāmai kā metodei produktu virzīšanai tirgū piemīt ļoti daudz atšķirīgu raksturojumu un īpašību, piemēram: sabiedriskums - reklāmas paziņojumi piesaista ļoti daudz cilvēku. Līdz ar to pirkumu motīvi ir līdzīgi un saprotami daudziem pircējiem, un viņi ir pārliecināti, ka pirkums neizraisīs pārējo neizpratni;
• Pārliecināšanas spēja – reklāmas paziņojumi, pateicoties daudzkārtējai atkārtošanai, var “pierunāt” potenciālos pircējus pieņemt lēmumu par pirkumu. Jo vairāk naudas līdzekļu uzņēmums iztērē reklāmai, jo vairāk pieaug tā popularitāte pircēju skatījumā;
• Ekspresīvisms – pateicoties skaņu efektiem, krāsām, šriftam, reklāma spēj ļoti efektīvi atspoguļot uzņēmuma darbību un produktus.
• Bezkontaktu raksturs – reklāma neparedz personīgus kontaktus ar pircējiem, tāpāt kā pircēji nevēlas atbildēt reklāmas ziņojumiem, proti, reklāma ir spējīga veikt tikai monologu, nevis dialogu.
Tādēļ reklāmu ir lietderīgi izmantot:
1) veidojot ilgstošu, noturīgu produkta tēlu,
2) ātras produktu pārdošanas stimulēšanai,
3) kad ar nelielām izmaksām, rēķinot uz vienu cilvēku, ir jāaptver plašā teritorijā dzīvojoši potenciālie pircēji.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1156392
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register