Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:830935
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Preces un uzņēmuma īss apraksts    4
2.  Nozares analīze    15
2.1.  Portera 5 spēku modelis    15
3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    20
4.  SVID analīze    21
5.  Mārketinga informācijas sistēma    23
5.1.  Informācijas sistēmas pamatelementi    23
5.2.  Iekšējo pārskatu apakšsistēmas    24
5.3.  Intelektuālā apakšsistēma    24
5.4.  Mārketinga pētījuma apakšsistēma    24
5.5.  Mārketinga analītiskā apakšsistēma    26
6.  Pieprasījuma mērīšanas pamatkoncepcijas    27
7.  Tirgus segmentācija    29
7.1.  Tirgus segmentēšana    29
7.2.  Mērķtirgus noteikšana    33
7.3.  Preces nostiprināšana tirgū    35
8.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    36
9.  Secinājumi un priekšlikumi    38
10.  Logo    40
10.1.  Logo prece    40
  Izmantotā literatūra    44
Extract

1. Preces un uzņēmuma īss apraksts
Kopš 1590. gada Cēsīs ir darīts latviešu nacionālais dzēriens alus. Vairāk nekā četrus gadu simtus šeit, lielā noslēpumā glabājot seno alus recepti un nododot alus gatavošanas tradīciju no paaudzes paaudzē, darbojušies daudzi alus darītāji. Šo gadsimtu laikā mainījušās varas un politiskās sistēmas, bet alus nemainīgi palicis labākais slāpju veldzētājs gan tālajā pagātnē, gan šodien, kad alus darīšana ir kļuvusi par perspektīvu nozari. Darboties tajā ir katram liels gods un atbildība.
Jaunā akciju sabiedrības „Cēsu alus” darītava ir lielākais investīciju objekts Vidzemes reģionā, uzbūvējuši vienu no modernākajām alus darītavām Baltijā un kļuvuši par vienu no Latvijas alus tirgus līderiem. 1999. gada sākumā a/s „Cēsu alus” bijušais akcionārs Norvēģijas- Latvijas uzņēmējdarbības attīstības fonds savas 33% balsstiesīgās akcijas pārdeva alus darītāju grupai A.Le Coq. Šobrīd igauņu kompānijai pieder 96,06% balsstiesīgu akciju. 100% no A.Le Coq akcijām pieder somu koncernam OLVI Oyj, kas ir trešais lielākais ražotājs Somijā un aizņem apmēram 15% no Somijas alus, mazalkoholisko un bezalkoholisko dzērienu tirgus. Līdzdalība somu alus darītāju grupā Cēsu alum nozīmē investīcijas tehnoloģijās, reorganizāciju un augstākas kvalitātes produkciju.
„Cēsu alus” galvenā veiksmes ir klienti, tieši sadarbībai ar saviem partneriem uzņēmums velta un veltīs vislielāko uzmanību. Uzņēmums stratēģijas rezultāts ir redzams pastāvīgi pieaugošā tirgus daļā.
A/s „Cēsu alus” 2008. gadā iecerējis īstenot vērienīgāko investīciju programmu uzņēmuma vēsturē, nostiprināt savas pozīcijas kā straujāk augošais alus darītavai Latvijā. 2008. gadā ražošanas attīstībā „Cēsu alus” investēs vairāk kā 10 miljonus eiro.
Lielākā daļa investīciju tiks ieguldītas skārdeņu pildīšanas līnijas izveidē, kas ļaus a/s „Cēsu alus” tupināt būt līderiem strauji augošā skārdeņu iepakojumā visos dzērienu segmentos. „Cēsu alus” bija pirmais, kas pievērsa Latvijas alus patērētāju uzmanību tieši skārdeņu iepakojumam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register