Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:676351
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Pakalpojuma un uzņēmuma īss apraksts    4
2.  MĀRKETINGA MAKROVIDE    6
2.1.  Ģeogrāfiskie, klimatiskie un demogrāfiskie faktori    6
2.2.  Ekonomiskie faktori    7
2.3.  Politiski tiesiskie faktori    8
2.4.  Sociālie, kultūras un izglītības faktori    9
2.5.  Zinātniski tehniskie faktori    10
3.  MĀRKETINGA MIKROVIDE    11
3.1.  Pircēji    11
3.2.  Konkurenti    13
3.3.  Piegādātāji    15
3.4.  Starpnieki tirgū    16
4.  SVID analīze    17
4.1.  Stiprās puses    17
4.2.  Vājās puses    18
4.3.  Iespējas    18
4.4.  Draudi    19
4.5.  Stipro un vājo pušu vērtējums un nozīmīgums    20
5.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
5.1.  Atbildes uz 4 galvanajiem jautājumiem    22
  Izmantotās literatūras saraksts    23
Extract

Mans izstrādātais kursa darbs ir uzņēmuma Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “RAV stila mēbeļu darbnīca” tirgus izpēte. Darbā tiek analizēti reāli eksistējoša uzņēmuma iekšējā un ārējā vide, un darbs tiek balstīts uz sekundārajiem informācijas avotiem. Tā kā uzņēmums ir jauns, strādā nedaudz vairāk kā gadu, ļoti būtiski ir veikt tirgus izpēti, lai varētu izzināt klientu vēlmes un vajadzības. Tas palīdzēs uzņēmuma augšupejā un sekmēs sadarbību ar klientiem.
Latvijā darbojas vairāki līdzīgi mēbeļu ražošanas uzņēmumi, bet tie nopietni nenodarbojas ar tirgus izpēti. Ar šādu pieeju ir grūti sasniegt labus rezultātus mārketingā. Lielākai daļai uzņēmumu vadītāju pieredze ir liela, bet trūkst atbilstošu mūsdienīgu zināšanu mārketingā, plānošanā, projektu vadīšanā un komunikācijā ar klientu, tā ir daļa no problēmām ar ko nākas saskarties ne tikai uzņēmumu direktoriem, bet ari pārejam personālam.
Es savā darbā mēģinu atspoguļot šo problēmu risinājumu ar konkrēta uzņēmuma piemēru. Tā ka “RAV stila mēbeļu darbnīca” nodarbojas ar visai specifisku un sarežģītu izstrādājumu izgatavošanu, klientu loks ir samērā šaurs un izmeklēts. Viņi nāk no sabiedrības augšējiem un vidējiem slāņiem, kuri atbilstoši savam statusam sabiedrībā spēj sev sagādāt to ko ir iecerējuši. Šie klienti zin ko vēlas - tā ir kvalitāte un oriģināls stils, taču reizēm viņiem trūkst priekšstata cik tas maksā. Šādi klienti nemētājās apkārt, tādēļ reizēm nākas labi pacīnieties ar konkurējošiem uzņēmumiem. Līdzvērtīgu konkurentu Latvijā nav daudz, bet esošie ir vērā ņemami, un ja kāds savā attīstībā apstāsies tad pārēji to noteikti izmantos sev par labu. Viss iepriekšminētais kopsummā veido veselīgu konkurenci, kura patiesībā sekmē kvalitātes līmeņa celšanos, bet cenu krišanos.
Pētījumu periods ir izvēlēts no 2002. gada oktobra līdz 2002. decembrim. Kursa darba rakstīšanā tika izmantoti dažādi literatūras avoti: personīgie pieraksti, periodiskie izdevumi, valsts likumi, speciālā literatūra. Veicot pētījumus, izziņas iespējas ierobežoja tas, ka uzņēmums ir jauns un tajā veikti samērā maz pētījumu.


1.Pakalpojuma un
uzņēmuma īss apraksts

“RAV stila mēbeļu darbnīca” (turpmāk tekstā uzņēmums) savu darbību uzsāka un reģistrējās uzņēmumu reģistrā 2001. gada 24. Septembrī. Līdz tam atsevišķi pasūtījumu tika izpildīti Rīgas Amatniecības vidusskolas kokapstrādes nodaļas darbnīcās, un pamats uzņēmuma radīšanai jau bija ilgāku laiku. Uzņēmums atrodas Imantā, Jūrmalas gatvē 90 un īrē telpas no RAV. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1179841
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register