Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:889447
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Uzņēmumā, kuru darbība pakļaut globālai stratēģijai, galvenā priekšrocība ir ekonomija uz mēroga rēķina. Ja produkts tiek pārdots daudzu valstu tirgos, uzņēmumam ir iespēja realizēt vienādas investīcijas ražošanā, iepakojuma izstrādē, reklāmas izpētē un attīstībā visos šajos tirgos, bet nav jāizlieto līdzekļi no jauna katrā tirgū atsevišķi. Piemēram Colgate zobu pastas izplatībai 50 valstīs, kur katra varēja izvēlēties vienu no divām reklāmām, ļāva kompānijai ietaupīt 1. milj. dolāru par katru valsti. Patērētāji katrā valstī ir atšķirīgi – dažādi paradumi, uzskati utt. Tāpēc, piemēram, pretstatā Colgate taupībai uz reklāmām, McDonaldam bija nepieciešams dažādās valstīs mainīt ēdienkarti, piedāvājot Vācijā alu, Francijā vīnu, Singapūrā un Malaizijā piena kokteiļus ar vietējo augļu sulām.
Dažādu valstu iedzīvotāji pieder dažādām kultūrām. Katra kultūra ir sabiedrisko attiecību, reliģiskās pārliecības, valodu, patērētāju priekšrocību paradumu apvienojums, kas katrā valstī var būt atšķirīgs.
Sekmīgai kultūrai nepieciešama pilnīga tās kultūras īpatnību izpratne, kuras vidē tik izplatīts reklāmas paziņojums. daudzi pētnieki kompānijas un reklāmu aģentūras veikušas eksperimentus, lai noskaidrotu, vai iespējams identificēt globālas patērētāju grupas, izmantojot psihogrāfijas metodes. Reklāmas aģentūras mēģināja atrast kopīgo Eiropas patērētājā, ņemot vērā 1992. g. lielas Rietumeiropas daļas integrāciju vienā kopējā tirgū ar 320 milj. patērētāju. tika izdalītas četras patērētāju grupas – veiksmīgi ideālisti, bagātie materiālisti, apmierināti noslēgtie un neapmierināti cīnītāji. vēl tika izdalīta optimiski noskaņotu cīnītāju grupa, kura raksturīga Eiropas dienvidu valstīm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register