Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:903762
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Sabiedriskās attiecības un mārketings ,lai arī ir atšķirīgas un īpatnas nozares, tomēr tās bieži dublējas. Katra no šīm nozarēm fokusējas uz saviem īpašiem mērķiem un katrai no tām ir savi instrumenti, lai tos sasniegtu. Šo abu disciplīnu koordinācija var palielināt organizācijas efektivitāti un produktivitāti. Sabiedriskās attiecības ir menedžmenta funkcija, kas fokusējas uz ilgtermiņa sistēmu, jeb mijiedarbību starp organizāciju un tās klientu. Sabiedriskās attiecības meklē veidus kā attīstīt un uzlabot šīs attiecības, ģenerējot savstarpēju sapratni, labvēlību un atbalstu.1
Savukārt mārketinga komunikācijas ir menedžmenta funkcija, kas fokusējas galvenokārt uz patērētāja interesēm. IMK mēģina sekmēt sadarbību starp organizāciju un tās patērētājiem.
Mūsdienu laikmetā, kad viss tik strauji attīstās arī mārketingam ir jākļūst diferencētākam un jāpielieto jaunas stratēģijas. Ir jāizmanto vairāk dažādu kanālu lai aptvertu visu mērķauditoriju.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register