Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:161354
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga vide iedalās mikro un makro vidē. Uzņēmumam, kas iziet starptautiskā tirgū, būtu vairāk jāpadomā par makro vides ietekmi uz uzņēmumu, jo tā var krietni atšķirties no pašmāju ārējās vides faktoriem.
Tātad uzņēmumam, kurš gatavojas iziet ārējā tirgū, būtu jāorientējas ekonomiskajā, politiskajā, juridiskajā un sociālajā vidē.
Starptautiskā mārketinga vides studēšana sākas ar pasaules ekonomikas attīstības tendenču noteikšanas. Pasaules ekonomikas attīstības pamattendences: 1) starptautiskās tirdzniecības apjomu aktīva palielināšanas (un kā sekas - konkurences palielināšanas), kapitālieguldījumu palielināšanas ārzemēs; 2) ASV dominējošā stāvokļa zaudēšana un Japānas ražošanas un tirdzniecības spēka palielināšanas; 3) starptautiskās finansiālās sistēmas tapšana; 4) tirdzniecisku barjeru palielināšanas, vēlme aizsargāt iekšējo tirgu no konkurences; 5) jauno lielo tirgu atrašana (Krievija, Ķīna, u.c.).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register