Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:933871
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Ievads
Viens no jaunākajiem tūrisma veidiem, kas guvis atsaucību un popularitāti ārzemēs, ir lauku tūrisms. Ar tā organizēšanu Latvijā nodarbojas gan „Lauku ceļotājs”, gan „Jauno zemnieku klubs”, u.c. organizācijas. Diemžēl sakarā ar politiskās, ekonomiskās un tehnoloģiskās sistēmas nepilnībām, šis tūrisma veids pagaidām nevar gūt pietiekoši plašu izplatību. Tam, ka pat reiz mēs vēl nevaram piedāvāt pietiekoši augstu servisa līmeni, ir arī savas priekšrocības, jo mēs varam veidot līdzsvarotu vidi, kas nozīmē dabas kapitāla saglabāšanu. Un tomēr, Latvijas tūrisms ar katru gadu piedzīvo straujāku tūrisma attīstību, jo sevišķi lauku tūrisms. Palielinās iebraucēju skaits no ārzemēm. Biežākie viesi ir no Igaunijas un Lietuvas.
Viesu nama „Stārķa ligzda” mārketinga plāna mērķis ir nodrošināt veiksmīgu jaunās naktsmītnes darbību, izmantojot efektīvas, pārdomātas, piemērotas un mērāmas mārketinga aktivitātes.

Mārketinga plāna mērķis:
• Plānotu, strukturizētu un saskaņotu mārketinga aktivitāšu veikšana turpmākajā pārskata periodā;
• Mārketinga aktivitāšu atbilstība uzņēmuma misijai, mērķiem un izvirzītajām stratēģijām;
• Saskaņot mārketinga mērķus un uzdevumus ar uzņēmuma resursiem;
• Analizēt plānotos darbības rādītājus;
• Radīt priekšnoteikumus precīza budžeta izstrādei, kā arī efektīvai izmaksu kontrolei.
Izvirzītie uzdevumi, izstrādājot mārketinga plānu:
• „Stārķa ligzdas” misija;
• „Stārķa ligzdas” makrovides analīze;
• „Stārķa ligzdas” mikrovides analīze;
• Mērķa tirgus noteikšana un analīze;
• „Stārķa ligzdas” produkta noteikšana un analīze;
• „Stārķa ligzdas” mērķu un stratēģiju definēšana;
• „Stārķa ligzdas” mārketinga programmas izstrāde;
• Mārketinga programmas kontroles un mērīšanas paņēmienu noteikšana.
Pamatā informācijas apkopošanai izmantoti LR tūrisma statistikas dati, „Lauku Ceļotāja” sniegtā informācija un Talsu rajona tūrisma informācija.

Mārketings
Jēdziens „mārketings” cēlies no angļu valodas vārda market – tirgus. Mārketinga teorijā vārdu „tirgus” lieto divās nozīmēs, ar to saprotot, pirmkārt, vietu, kur pircēji un pārdevēji veic preču un naudas maiņas darījumus, un otrkārt, produkta esošo un potenciālo pircēju un patērētāju grupas. 19. un 20. gs. Mijā ekonomiskajā literatūrā vārds mārketings kļūst par zinātnisku terminu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register