Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:983328
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un preces īss apraksts    3
2.  Mārketinga vides analīze    6
2.1.  Mikrovides analīze    6
2.2.  Makrovides analīze    11
2.3.  SVID analīze    18
3.  Mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas un darbības plānošana    21
3.2.  Uzņēmuma mērķi un stratēģija    21
3.3.  Segmentēšana un pozicionēšana    21
3.4.  Pārdošanas prognozes    22
3.5.  Darbības plānošana    22
3.5.1.  Produkts    22
3.5.2.  Cenu veidošana    24
3.5.3.  Sadale    25
3.5.4.  Komunikācija ar patērētājiem    26
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Extract

P.Kotlers: “Mārketings- tas ir saskares punkts, kurā sakrīt patērētāju un uzņēmumu vēlmes un intereses.” [ V.Plaude, “Mārketings”, SIA “Izglītības soļi”, Rīga, 2004.]
Mārketings skar mūs ik dienas, ik stundu. Nepārtraukti mēs saskaramies ar neskaitāmu skaitu dažnedažādu preču, kuras var iegādāties dažādu firmu veikalos, taču pāreja uz tirgus ekonomikas principiem un metodēm nav nemaz tik vienkārša. Samērā zemā iedzīvotāju maksātspēja samazina pieprasījumu pēc pakalpojumiem un kavē tirgus attīstību. Latvijas tirgus vēl nav piesātināts ar plaša sortimenta kvalitatīviem produktiem. Jaunām firmām trūkst pieredzes tirdzniecības jomā, un līdz ar to tās strādā neefektīvi, nesasniedzot nepieciešamo pircēju apkalpošanas kvalitāti.
Kā rāda pasaules pieredze: viens no šo problēmu risināšanas virzieniem ir mārketinga pilnveidošana. Parasti šo terminu-mārketings-identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību, reklāmu. To var saprast, jo par jaunumiem mūs nepārtraukti informē televīzijas, pasta, avīžu reklāmas, firmu aģenti. Citiem vārdiem, visi visu laiku mēģina kaut ko pārdot. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā mārketinga funkcija. Tā ir tikai mārketinga aisberga virsotne, bet pastāv arī pats aisbergs. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jāizvēlas produktu pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem paņēmieniem var sākt virzīt produktu uz konkrētu tirgu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1175137
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register